Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöll ju Brage när jag gjorde mig av med alla ev rabicano hästar pga ren Europa med bra exteriör och 317 för distans. Jag var 100% säker på att han var Asdon*Irmak. Kollade nu om några Aytachästar var till salu och ser en hantel i listan. Brage är Dealdir*Aytac :bump:
 
Det blev visst en del i stallet :cool: men det märks att Nelaria fölen är kassa i confon jämfört med Aytac...
IMG_20190522_183423.jpg
 
Melesur har ju sabino, Aytac rabicanobärare = den kombon ger samma stora fält rabicano som min nya rabicano fick. Och är ju smidigt om man kan få med det i samma häst så man inte behöver betäcka ytterligare en generation för att få med sabino också :D
Aha! Tack för förklaringen 😊
 
Jag hade tråkigt så köpte några fler AT på foundation. Blev ett Nelaira-sto med 3A, det var med råge det bästa jag kunde hitta :rofl: Sen två hingstar med Aytac, en med GP675 och 12G men med fin text, och en med GP701 eller något och 2A. Dem får nog stanna ett tag, jag har ju plats över.. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 009
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 480
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 012
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp