Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag överväger faktiskt att vara väldigt sparsam med att använda Moomin själv utan fokuserar just nu främst på att höja mina ston med andra hingstar så att jag sedan kan lägga en bättre Moomin-son på stona sen (så slipper jag tänka på halvsyskon problematiken). Var inte riktigt beredd på den anstorming det blev, inte ens Dancing Hurricane var så här poppis under hans glansdagar.

ptja, det är väl en hyfsat bra idé tänker jag! Förstår precis tankegången.
Jag tänkte att jag lägger upp honom snordyrt för att hålla nere betäckningarna, men då skulle det bara gynna storspelarna så det ville jag inte... Så istället behåller jag honom för mig själv ett tag, och promote:ar hans farsa istället. (men blev omedelbart tillfrågad om jag inte ska lägga upp sonen istället... :p ) för att lägga upp honom lite billigare om några dagar när jag fått betäckt ett par ston. Inspirerad av dig, nontheless. :D ;) De mindre spelarna ska ha råd också...

(bukeanvändare får såklart använda honom om så önskas, bara att hojta!)
 
Nu kanske jag är sen på bollen, men äntligen har de uppdaterat om när Knabstruppern ska släppas! :love:
Det blir nog så att jag säljer de flesta av mina cobar för att göra plats i stallet, och såklart har ni här på Buke förtur om intresse skulle finnas. :) Jag har ett par riktigt bra hingstar och flera egna uppfödningar som också håller hyfsad kvalitet, men jag är asdålig på att sätta priser så det bär mig emot att lägga ut dem på marknaden. :o
 
Jag funderar på strategi kring Knabstruppers. Jag vill ha några, det vill jag. Jag tänker att jag inte är ensam om det. Min fundering just nu är att ge det ett par dagar, inte massrensa för att ha lediga platser exakt när de släpps för att kasta mig över foundation. Ha lite is i magen för att ha en liten uppfattning var de ligger både GP och confomässigt innan jag letar häst.
 
Så det är en vecka kvar :eek: Funderar på inriktning, bara hopp eller hopp och dressyr. I så fall åker nog mina PRE.
 
Jag funderar på strategi kring Knabstruppers. Jag vill ha några, det vill jag. Jag tänker att jag inte är ensam om det. Min fundering just nu är att ge det ett par dagar, inte massrensa för att ha lediga platser exakt när de släpps för att kasta mig över foundation. Ha lite is i magen för att ha en liten uppfattning var de ligger både GP och confomässigt innan jag letar häst.

Min strategi var typ spendera 50-100 tickets per kontinent och se vad man får :laugh: Men kanske ska ha lite is i magen jag med.
 
Fick en notification att en betäckning misslyckats. Gick in på stoet, som jag ändå tänkt skicka till spa, men hon står fortfarande som "covered 4 days ago by xxx". Går in på hingstens breed-sida men det finns inga betalningsalternativ. Men en breed-knapp :crazy:

Det ironiska är att uppfödaren till hingsten är Eldione som väl lyckades få till en fribetäckning med en av @Iamia s hingstar? :p Det är dock inte hon som äger den nu.

Har såklart rapporterat det på buggforumet.

30053
 
@Murray är du intresserad av att sälja Einride...?
Haha, jag har ingen aning faktiskt 🙈
Tanken var att inte behålla men confon är lite för bra så nu vet jag inte längre. Har ju börjat tröttna på gypsy så funderar på att behålla några få ston och byta ut mot bättre sto-avkommor allt eftersom men vette tusan. Har för få ston för att behålla några hingstar (till mig själv) egentligen men det kanske är lika bra att behålla hingstar så flocken inte blir för stor? 🤔 Så snurrar tankarna typ och så tänker jag att hela högen kan lika gärna vara kvar för jag är ändå över kapacitet så då kan jag väl vara det ordentligt istället :p Make sense?
Du kan få första tjing på honom om/när jag bestämmer mig, om du vill?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 595
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 966
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 595
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 035
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp