Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, behöver rensa i stallet, fort, iom att @Bexzor ska lägga ner och jag villhöver hennes camarguer.
Så, vem vill ha:
araber: (en del bra, en del halvbra)
leverhingst
leverbärande hingst
hingst 300 end
Fux sto kan självklart får betäckt
Leverhingst
Flaxhingst m rätt bra eventingsiffror
Flaxstoföl, snart vuxen svag chans för lever
hingstföl helsyskon med stofölet ovan, svag chans för lever
Stoföl 25% chans på lever
W19-hingst
Hingst m 312 i reining
Stoföl @Pandasmamma har förtur
flaxstoföl, 50% chans på lever
Leverstoföl
stoföl
stoföl
W19-hingstföl
hingstföl, säljes när avvand
Leverflaxstoföl, säljes när avvand
Stoföl, säljes när avvand

Norman Cob
Stoföl

PM-a mig i HR om ni är intresserad av någon av de små odjuren ;) de åker ut på öppna marknaden om två dagar.
 
Aytac är bärare 813494
Skärmavbild 2019-05-22 kl. 13.04.52.png

Schhhhh :angel:
 
Få sjutton så gött!!! Nu ska alla Asdon-avkommor ut (tänk hur många stalllplatser jag kommer få ledigt :love: :love:)

Haha ja samma här :laugh: Så många "bara-Asdon"hästar som testats nu så måste ju någon ha varit bärare om han är, och detta var första "bara-Aytac" och får en rabicano direkt. Så borde ju vara Nelaria också då?
Eller ja, måste ju vara Nelaria. Finns ju mängder med Asdon+Nelaria/Asdon+Aytac avkommor men inte en enda rabicano.
 
Haha ja samma här :laugh: Så många "bara-Asdon"hästar som testats nu så måste ju någon ha varit bärare om han är, och detta var första "bara-Aytac" och får en rabicano direkt. Så borde ju vara Nelaria också då?
Eller ja, måste ju vara Nelaria. Finns ju mängder med Asdon+Nelaria/Asdon+Aytac avkommor men inte en enda rabicano.
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
Aytac och Nelaria-jakt eller hålla sig till knabsen? :nailbiting:
 
Nu måste jag ju testa Nelaria-hingsten jag har härnäst när nåt sto blir ledigt, var för snabb att betäcka om Aytac-stoet innan jag blev för nyfiken och åldrade upp fölet.. Annars hade det ju varit smart att använda den.
 
Men vad synd. :(

Just nu känner jag väl mest att jag bara vill hitta en bärare, har två ok hingstar och någon extremt kass med massa BA som ska testas :laugh: Är ingen av de bra bärare så är det ju iaf bra om en kass är det :angel: Går ju avla bort.
Han får stanna för nu men han ryker kanske senare. Fick köpa till några platser, 200 är inte långt borta nu..

@Trott vi ska kanske inte slåss om dem :p 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 741
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 886
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 396
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 872
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp