Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är folk ASARGA i discorden (A-T) över att care for all endast är för Premium. Tror de att spelet är magiskt och spottar ur sig pengar för utveckling serverutrymme osv osv?

Tycker det är helt rätt att de tar betalt för det. Har tänkt att jag ska köpa premium men tycker det är väl dyrt med 650 DP för 30 dagar för mig som inte drar in några DP precis så jag får hålla hästantalet nere helt enkelt och klicka på ett tag till.
 
Mina shirehästar (1 sto, 1 hingst, 1 föl) kom alla 4 i respektive klasser i samma show. Precis utanför prispengar allihopa 😂
 
Nu är folk ASARGA i discorden (A-T) över att care for all endast är för Premium. Tror de att spelet är magiskt och spottar ur sig pengar för utveckling serverutrymme osv osv?

Alltså jag skulle inte kalla en Care-for-all-button för P2W. Du kan ju fortfarande ta hand om dina hästar själv. P2W är ju om det är något som krävs för att du ska kunna fortsätta spela och du är tvungen att betala med riktiga pengar. Tex om du måste köpa premium för att ha tillgång till foundation och market eller för att kunna köphandla med andra spelare, eller för att kunna anmäla till tävlingar och utställningar osv.
 
Alltså jag skulle inte kalla en Care-for-all-button för P2W. Du kan ju fortfarande ta hand om dina hästar själv. P2W är ju om det är något som krävs för att du ska kunna fortsätta spela och du är tvungen att betala med riktiga pengar. Tex om du måste köpa premium för att ha tillgång till foundation och market eller för att kunna köphandla med andra spelare, eller för att kunna anmäla till tävlingar och utställningar osv.

Ja men precis! Och spelet är ju helt gratis i grunden faktiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 531
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 114
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 133
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp