Jag vet inte vad jag ska skriva mer,som jag inte redan gjort angående en ny lag eller en kraftig skärpning av den vi har,där det skulle vara förbjudet att ha sexuellt umgänge med djur fysiskt.
I exempel som du skrivit om en gräns där man tex rider på en häst och får stimulans/sexuell njutning av att gnida sig mot en sadel,märker inte djuret av och är inte fysiskt på samma sätt som att en hund slickar kön eller blir parad av en människa.
Angående hur en lag skulle fungera,hänvisar jag till mina föregående inlägg där jag skrivit svaret flera gånger. Men igen: När handlingen är fysisk och medveten från männikan att utnyttja ett djur sexuellt (och då menar jag inte om en hund luktar på ett par trosor,eller att man behöver ta tempen på sitt djur). Precis som med lagen om att man inte får utnyttja spädbarn/barn. I praktiken kan det vara lika svårt att komma åt pedofiler, som folk som utnyttjar djur,men det är en ändring,förbud och olagligt som vi vill att det ska bli. Det underlättar att hitta människorna som förgriper sig på andra varelser om det finns en lag.Nu är det fritt fram.