Bukefalos 28 år!

Hur finner man modet att anmäla någon?

Vet inte vad jag ska skriva, men det är ju inte på något vis ditt fel :heart

Blir bara så ledsen, så vansinnigt ledsen. Säger att jag säger en massa saker, när det i själva verket är den som skriver det är den som sagt det. Samma människa hyllar mig jämt och ständigt och säger att det är bra att jag finns och hjälper allt och alla. Jag passar när det passar bara...

Men dom ska få slippa mig, de jävla idioterna. Hoppas att några får upp ögonen om hur det är och har varit framöver, så inte fler råkar illa ut.

Inaktiverade facebook igen men har tagit print på skiten...så det finns i mobilen i alla fall...
 
Blir bara så ledsen, så vansinnigt ledsen. Säger att jag säger en massa saker, när det i själva verket är den som skriver det är den som sagt det. Samma människa hyllar mig jämt och ständigt och säger att det är bra att jag finns och hjälper allt och alla. Jag passar när det passar bara...

Men dom ska få slippa mig, de jävla idioterna. Hoppas att några får upp ögonen om hur det är och har varit framöver, så inte fler råkar illa ut.

Inaktiverade facebook igen men har tagit print på skiten...så det finns i mobilen i alla fall...
Det är fel på vissa människor... Men du är stark :heart
 
Blev lite bättre, tills nyss. Kul när människor smutskastar mig på facebook också...jag orkar fan inte 😭😭😭.
Fy faaan för lögnare, allt för att få mig och se ut som den gjort fel. Jag är så jävla lätt att skylla på, alltid...
Stackare, när man inte tro att något kan bli värre liksom... klarar du av att låta bli exempelvis facebook ett tag? Visst, det löser ju inget problem, men det blir ju verkligen tortyr när du saknar möjlighet att göra vad du annars gör för att må så bra du kan.

Ändrat, såg att du skrivit att du inaktiverat. Starkt jobbat ändå! Och jag lider med dig, brukar också kunna spy av ångest. :(
 
Tror du att det blir bättre om vi bara pratar om något? Som din häst, hur är han? :heart
Finns inget som kan hjälpa nu, för sent tror jag....

Min häst är den snällaste själ som finns, han älskar människor (främst barn) och han hade fullkomligt älskat att bo på en ridskola. Extremt lyhörd och ambitiös i träning, väldigt pigg. Han är även en dramaqueen utan dess like, han och mitt ena marsvin är nog släkt på det sättet..
 
Stackare, när man inte tro att något kan bli värre liksom... klarar du av att låta bli exempelvis facebook ett tag? Visst, det löser ju inget problem, men det blir ju verkligen tortyr när du saknar möjlighet att göra vad du annars gör för att må så bra du kan.

Ändrat, såg att du skrivit att du inaktiverat. Starkt jobbat ändå! Och jag lider med dig, brukar också kunna spy av ångest. :(
Jag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...

Jag gar bara fb för atr släkt mm vill veta vad som händer k mitt liv. Alla bor långt bort.
 
Jag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...

Jag gar bara fb för atr släkt mm vill veta vad som händer k mitt liv. Alla bor långt bort.
Det får man säga :heart
 
Hoppas att du ger videon en chans, de är så långa att tiden går förbi. Kan du prova att se en video och sedan se om du vill ge en video till en chans etc..?
 
Jag kan tipsa om en app också, där man målar bilder; Gallery: Coloring book by numbers & home decor game heter den. Jag har lätt spenderat timmar med den för att ha något att göra med fingrarna och det håller hjärnan upptagen också.
 
Hej i natten. Jag har inte skrivit något på väldigt länge, men jag brukar ha ett öga på ditt mående. Jag har skippat fb sedan länge nu. Jag klarar banne mig inte av allt skit där trots att jag har ett helt ok mående i ett, på många sätt, priviligierat liv.
Håll kontakt på något annat sätt med de som räknas, säger jag.
Du skriver om släkt långt borta. Är det absolut inte ett alternativ att flytta till något sådant långt borta för att börja om på ett ställe där du har någon/några nära?
 
Hej i natten. Jag har inte skrivit något på väldigt länge, men jag brukar ha ett öga på ditt mående. Jag har skippat fb sedan länge nu. Jag klarar banne mig inte av allt skit där trots att jag har ett helt ok mående i ett, på många sätt, priviligierat liv.
Håll kontakt på något annat sätt med de som räknas, säger jag.
Du skriver om släkt långt borta. Är det absolut inte ett alternativ att flytta till något sådant långt borta för att börja om på ett ställe där du har någon/några nära?
Inget alt av många orsakwe..
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 636
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 292
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 760
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 726
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp