Bukefalos 28 år!

Hur lägga sin signatur på foron?

Pudlan

Trådstartare
Hur gör man när man vill ha sin signatur/namn på foton jag tagit?

Med vänlig hälsning
Pudlan
 
Hur gör man när man vill ha sin signatur/namn på foton jag tagit?

Med vänlig hälsning
Pudlan

Jag har laddat ner ett program som heter Picasa ( gratis). Där sparar jag mina foton och när du öppnar en bild där så finns möjligheten att lägga till text och spara. Jag lägger till © och mitt namn och sparar sedan bilden :) Jag har en pc så jag håller ner alt knappen samtidigt som jag använder siffrorna 0169 och då får du copy märket ©

Lycka till :bow:
 
Jag har laddat ner ett program som heter Picasa ( gratis). Där sparar jag mina foton och när du öppnar en bild där så finns möjligheten att lägga till text och spara. Jag lägger till © och mitt namn och sparar sedan bilden :) Jag har en pc så jag håller ner alt knappen samtidigt som jag använder siffrorna 0169 och då får du copy märket ©

Lycka till :bow:


TACK!
Det skall jag testa :) :) :)
Mvh
Pudlan
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 073
Senast: MCP
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 251
Senast: Lingon
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 379
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: DenDär
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp