Hur många hästar behövs egentligen?

"och självklart finns flera välkända mular i boxarna, ex Digna, Corsberg, Hilma, Blacken m.fl"
Vad gulligt det lät :love:

Du får hålla din ridskola LÅNGT borta så jag kan härja här men jag gissar att du inte går med på det :angel:
 
haha näe.. det ska nog ganska mycket till innan jag tar å beger mig ifrån Gävle.. Jag ska ta över hela gävle på ridskolefronten!! *mohahah* :devil:

Men så måste jag juh införskaffa mig ett kapital eller vinna på travet.. travet känns bra.. sisådär 148 miljoner blir bra tack :smirk:
 
Du kan ju alltid vinna på travet när jag om sisådär 5 år skaffar mig min kallblodstravare :idea:
 
jaaa.. men då fåru se till att kusen din vinner :) eller så fixar du toppresultat på 10 av dina hästar och kör mot en snigelhäst, åsså håller dina kuskar in dina hästar så snigelhästen vinner.. då blire kliss i kassan :D *planera* :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: Zpunk
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 531
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Vad har ni för relation till ridskola? Jag letar ponny till min dotter och funderingarna kring min egna relation/inställning till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 635
Senast: ameo
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp