Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?

Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?

Om du ska sälja t ex kläder är det allra smidigaste att paketera i plastpåse och försluta med packtejp. Jag köper stora klisterlappar på Clas O att skriva adress på.

Du lär dig ganska fort vad du ska ta betalt för frakten.
 
Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?

Om du ska sälja t ex kläder är det allra smidigaste att paketera i plastpåse och försluta med packtejp. Jag köper stora klisterlappar på Clas O att skriva adress på.

Du lär dig ganska fort vad du ska ta betalt för frakten.

Jag har köpt mailingbags - Finns på Tradera. Perfekt att skicka kläder i!
 
Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?

Om det inte är dyrare märkeskläder är nog lokala Köp&Säljsidor på facebook ett helt okej alternativ.
Sälj kläder med annat i samma storlek eller typ och ta bra bilder. Köparen hämtar hos dig eller på bestämd mötesplats.
 
Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?

Kan tro det. Men jag känner mest att jag vill bli av med grejjerna som prio ett. Jag har dragit ut på denna internetförsäljning så många månader nu, för att jag tyckt det varit krångligt, så jag ibland känner för att ge bort skiten bara jag slipper besväret :o

Om du bara vill bli av med det och förhoppningsvis få lite pengar för det också så kan du sälja allt i ett paket på tradera. Ger totalt mindre pengar men tar mycket mindre tid också.

funktionen med att skriva in information i vinnarmailet finns under Mina sidor/Sälja/Säljverktyg/ändra :)
 
Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?



Kan tro det. Men jag känner mest att jag vill bli av med grejjerna som prio ett. Jag har dragit ut på denna internetförsäljning så många månader nu, för att jag tyckt det varit krångligt, så jag ibland känner för att ge bort skiten bara jag slipper besväret :o

Åh jag måste också ta tag i det där. Har hur mycket som helst som behövs säljas...men trots att jag vet hur Tradera funkar så har jag dragit och dragit på det just pga att allt ska fotas, mätas, vägas och räknas frakt på. Ibland känns det knappt värt allt besväret. :meh:
 
Åh jag måste också ta tag i det där. Har hur mycket som helst som behövs säljas...men trots att jag vet hur Tradera funkar så har jag dragit och dragit på det just pga att allt ska fotas, mätas, vägas och räknas frakt på. Ibland känns det knappt värt allt besväret. :meh:
Lägg allt i en hög och fota, sen säljer du allting ihop till högstbjudande. :idea:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag ska sälja en häst jag rider sen en tid tillbaka och har filmat en hel del av hantering som t.ex. lastning, uppsittning, hovslagare...
2
Svar
31
· Visningar
3 052
Senast: AW
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 956
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Hejsan! En lång historia kort har jag nu fått möjligheten att köpa min drömhäst. :o Jag har världens trevligaste och personliga maxade...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 587
Senast: Wonderwoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp