Hur sköter jag det snyggt?

Sv: Hur sköter jag det snyggt?

Kl


Jg skulle nog slå en signal, säga att det är kris och sedan föreslå att ni kör halva vägen var, träffas och pratar om det känns viktigt. Annars ett telefonsamtal, ju fortare desto bättre så är det gjort, du har ju ändå bestämt dig vad jag förstår.
 
Sv: Hur sköter jag det snyggt?

knapp

Pratade med min chef nu innan jag slutade och fick loss en eftermiddag så nästa vecka kör jag över och pratar igenom det, lämnar tillbaka bilen och tar tåget hem. Så är det över. Dels som ni säger är det inte schysst mot honom men också för min egen psykiska överlevnads skull.
 
Sv: Hur sköter jag det snyggt?

Skönt att det löst sig. Önskar dig all styrka i världen! Det är inga roliga nyheter att ge oavsett hur ohållbar situationen är :-/
 
Sv: Hur sköter jag det snyggt?

Mycket bra idé! Det känns naturligtvis jävligt och kommer att kännas jävligt ett tag men det är rättvisast mot er båda.
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 113
Senast: kolblakkur
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 403
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: MML
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 857
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp