Hur startar jag kameran???? hjälp..

MiniLi

Trådstartare
Har köpt en ny bärbar dator, en Acer aspire 7000 med integrerad webbcamera. Nu till den stora frågan, HUR STARTAR JAG KAMERAN???
Det enda jag hittar är att det finns ett program som heter OrbiCam men klickar jag på det så får jag upp en ruta, men kameran går fortfarande inte igång..

Hjälp snälla..:confused:
 
Sv: Hur startar jag kameran???? hjälp..

jag har kollat men det står inget.. :(


ingen som vet????
 
Sv: Hur startar jag kameran???? hjälp..

Vad är det för ruta som dyker upp? Har du möjlighet att lägga upp en skärmdump(Print Screen, kopiera till vanligt bildbehandlingsprogram, lägg upp bildfilen på nätet och länka)?
 
Sv: Hur startar jag kameran???? hjälp..

det kommer upp en grå ruta där jag kan tänka mig att bilden från kameran visas om jag hade lyckats sätta på den.. där finns valen stäng, man kan klicka på en kamera och jag gissar att detta betyder ta kort och man kan klicka på en soptunna vilket borde vara radera kortet. Men ingenting om att sätta igång kameran.. Eftersom att jag inte får någon bild alls från kameran så går det inte att lägga upp på nätet..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 176
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 763
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 102
Hästmänniskan Hejsan! Jag känner att jag behöver lite hjälp med mina funderingar kring min häst. Det är så att för ungefär 1 år sedan så köpte jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp