Ifor Williams

Alltså, thules och stars bommar hänger i bakkant på mellanväggen. Ifors hänger inuti spiltan på mellanväggen.
 
Alltså, thules och stars bommar hänger i bakkant på mellanväggen. Ifors hänger inuti spiltan på mellanväggen.
Ah okej, då förstår jag 😊
Jag har aldrig stört mig på det, flyttar ändå mellanväggen så de hänger ju långt från hästen. I 403orna däremot blir de mer i vägen, men det funkar 😊
 
@ako eller ni andra med Ifor och dörrhängt sadelskåp - puttar upp den här tråden och undrar om ngn kan berätta eller typ visa foto på hur sadelskåpet är monterat på dörren?

Jag skulle egentligen köpt via återförsäljare i närheten och då fått hjälp med montering men efter lång väntetid informerade de om att de inte längre är åf och därmed inte kan hjälpa mig. Beställde ett själv som jag nu hoppas kunna montera med hjälp av pappa, men saknar en instruktion 😅

Skåpet har levererats till mina föräldrar så jag har bara fått bild nu, men det ser ut som att det bara finns skruvhål i botten? Inte på sidan av skåpet?
 
@ako eller ni andra med Ifor och dörrhängt sadelskåp - puttar upp den här tråden och undrar om ngn kan berätta eller typ visa foto på hur sadelskåpet är monterat på dörren?

Jag skulle egentligen köpt via återförsäljare i närheten och då fått hjälp med montering men efter lång väntetid informerade de om att de inte längre är åf och därmed inte kan hjälpa mig. Beställde ett själv som jag nu hoppas kunna montera med hjälp av pappa, men saknar en instruktion 😅

Skåpet har levererats till mina föräldrar så jag har bara fått bild nu, men det ser ut som att det bara finns skruvhål i botten? Inte på sidan av skåpet?
ÅF hjälpte mig med mitt oxå, kan tro samma ÅF i Ö- götland? Om skåpet finns hemma nu så kanske de kan göra monteringen ändå?

Kan fota nästa vecka om du vill, är bortrest just nu 😊
 
ÅF hjälpte mig med mitt oxå, kan tro samma ÅF i Ö- götland? Om skåpet finns hemma nu så kanske de kan göra monteringen ändå?

Kan fota nästa vecka om du vill, är bortrest just nu 😊
Uppfattade på deras mail att de inte kunde/ville montera, men hela grejen var rätt märklig och oseriös så vet inte riktigt🤷‍♀️

Ska försöka montera imorgon men tittar gärna på bild sen ändå, får vi se om vi gjort rätt😆
 
Uppfattade på deras mail att de inte kunde/ville montera, men hela grejen var rätt märklig och oseriös så vet inte riktigt🤷‍♀️

Ska försöka montera imorgon men tittar gärna på bild sen ändå, får vi se om vi gjort rätt😆
Ah på så vis. Hoppas ni lyckas i morgon.
Jag är nöjd med mitt skåp i allafall 😊. Hoppas du oxå blir!
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 837
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag sökte men hittade bara äldre trådar så jag provar att posta en ny. Jag tänker mig att jag ska köpa ett enhästars släp. Av flera...
2
Svar
27
· Visningar
2 524
Senast: MiniLi
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 967
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
10 181
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp