Bukefalos 28 år!

Induktionshäll - bästa rengöringen

tott

Trådstartare
Har en relativt ny induktionshäll som har fått små områden med nån slags beläggning. Jag har testat "hälltvätt" (nåt starkt medel som man sprutar på) och Enjotrasor, men inget av det hjälper.
Hjälp mig!
 
Kalkrengöringsmedel som tex Kalkosan är bra på hällar.

Fukta hällen, dra på med ordentligt kalkmedel, låt det verka 10-20 min, torka bort, skrapa med hällskrapa, torka torrt och lägg på medel för häll och polera upp ytan.

Ha handskar på dig när du hanterar Kalkosan så du inte får frätskador på huden för det är starkt!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 837
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 570
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: hastflicka
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 568
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp