Inredningstråden, del 2

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 177 020
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tuttarna på plats :D
20211004_145512.webp

Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217

Gud vilken snygg dusch!
Har tyvärr inga tips då min första tanke var en hörnställning i samma färg som duschen :D

Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?

Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?

Jag skulle absolut kunna ha mitt undanstoppat och plocka in när jag ska duscha men jag tror inte sambon är så pigg på det..
Tack! Ingen aning 😆

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
562
· Visningar
16 215
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna