Intressant med tanke på att de höll dig gode jag känner mig fortfarande villrådiig
Men får gå på det det jag trodde i morse.
LenaH och Fio känns krockat samspelta.
Ksn de vara onda ihop ?
Qitis röstar på LenaH
Qitis röstar på Fio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant med tanke på att de höll dig gode jag känner mig fortfarande villrådiig
Men får gå på det det jag trodde i morse.
LenaH och Fio känns krockat samspelta.
Ksn de vara onda ihop ?
Qitis röstar på LenaH
Qitis röstar på Fio
Jaa!!Kan vi avsluta som Serien Tre Kronor? En galning drar en bomb och spränger hela Towern![]()
Var det inte nån lek där typ det hände?Kan vi avsluta som Serien Tre Kronor? En galning drar en bomb och spränger hela Towern![]()
Kommer inte ihåg, men säg det som inte hänt i ulvlekarnaVar det inte nån lek där typ det hände?![]()
Uppdatering från LL. Plötsligt smög Habina in i leken och bombade sönder hela London så alla dog. Habina utropades som vinnare!
Tyckte du verkade kunna något magiskt med tanke på hur texten såg ut men ser i citatet hur du gjortUppdatering från LL. Plötsligt smög Habina in i leken och bombade sönder hela London så alla dog. Habina utropades som vinnare!
TACK ÄNTLIGEN@qitis var ulv med tjuvegenskaper
Räcker det inte med 5 minuter?
Förlåt!TACK ÄNTLIGEN
Tyckte du verkade kunna något magiskt med tanke på hur texten såg ut men ser i citatet hur du gjort![]()
Yesss!! I knew it!
Men eller hur?! Jag har sagt det hur länge som helst, men ingen jävel lyssnadeTACK ÄNTLIGEN
Jo tror @Niyama var någon självmordsbombare som ensam kvar i lyan. Eller om det var någon annanVar det inte nån lek där typ det hände?![]()
Jag tror jag snällt räcker upp handen, inte bombar?Jo tror @Niyama var någon självmordsbombare som ensam kvar i lyan. Eller om det var någon annan![]()
Även ulvar säger vettiga sakerMen eller hur?! Jag har sagt det hur länge som helst, men ingen jävel lyssnade![]()