Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 872

Bukefalos 30 år!

Fast jag påpekade att Hedinn kunde vara ond, men att den raden inte var så farligt om den hamnade fel. Tog henne mest för att hon kan tolka infon. Jag kände nämligen att det inte gick så bra när jag skickade till dig :p
Jag blev glad. Får aldrig nåt från nån i ulvlekar annars. :heart

@Niyama - jag tror jag snöade in rätt länge på att q kunde vara röstfifflaren, jag var så osäker på om det var hon eller Sry.

Ja den avgjorde ju lynchen. Hade inte hjälp mot käk dock
Vi visste ju att LenaH inte var narren eftersom hon fick kronan första natten
Och fio var den troliga narren mtp hur hon förstod var LenaH menade
Så jag kan fråga nu hur det syntes att LenaH fick kronan första natten? Var det en hint jag missade?

Som @fio uppenbarligen försökte slå över huvudet på mig med... :o

Jag tycker det blev orimligt mycket info till onda i denna lek. De var nära att vinna trots att 2 ulvar röjde sig själva dag 1 och 2 O_o

• Gilla
Reactions: fio
@Niyama - jag tror jag snöade in rätt länge på att q kunde vara röstfifflaren, jag var så osäker på om det var hon eller Sry.
Anade det, men tänkte att det var osannolikt att Q som god skulle lagt rösten på mig och tusen gånger mer osannolikt att hon skulle lagt en dold röst också på mig helt utan eftertanke.

Sen när hon började men OJ så tråkigt att jag lynchade ängeln, är SÅ ledsen samtidigt som hon dansade segerdans är så typiskt henne när hon är ond.

Jag tänkte att du som hade utslagsrösten kunde bara ha mig och ekorren som röstfifflare iom resultatet. Egentligen var det dumt att käka henne i natt så sett men samtidigt ville vi bli av med extrarösten

Det trodde jag inte! Är inte förvånad över vilka som var onda efter att ha läst lite i goda lyan, dock ytterst oklart om jag hade listat ut det om jag vore kvar i leken :D

Jag har nog aldrig tidigare varit så förvirrad i en ulvlek. :cautious:

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur