Islandshästtråden 2 - bilder, snack & frågor om isisar!

Jag har anmält mig till vår första GK-tävling denna säsongen, också första utomhustävlingen för oss i år. Vi har inte riktigt lyckats med pass ännu så vi tävlar fortfarande B-flokk & GK-tölt. Tävlingen är över 4 dagar med massa olika grenar, inte bara GK. Jag ville vara med på maskeradtölt också men de tog bort den grenen pga för få anmälda tyvärr. Håller utkik efter andra maskeradtölter i sommar för jag tycker sånt är så kul och så har jag en utstyrsel planerad! Är lite besviken att terränggrenen inte finns för vuxenklass också för det lät ju väldigt kul!

Efter att jag var inlagd nästan hela april så fick jag äntligen lämna sjukhuset för 2 1/2 vecka sen och förra veckan var orken tillbaka, så då var jag till ovalbanan två gånger :) Annars tränar vi på hemmavid, idag tömkörde jag och nu kan S både tölta och trava jättefint på både rakspår och volt på töm! Så kul :D
Jag har för mig att jag sett att det skulle vara clinics etc med, har du sett något om det? För det hade varit superkul.

Jag såg även att en hel del anmälningar trillat in under efteranmälningstiden, det är kul :)

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 388
Senast: pepp
·
  • Låst
Islandshäst Jag har sökt men tror inte det finns en dedikerad islandshästtråd, och många ämnen har trådar som är väldigt gamla, så tänkte vi som... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
124 519
Senast: Fazeem
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 404
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 310
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka