Jag blir snart matt... HUR hindra hö från att dras omkring?

Hehe, sen avvänjningen så är min lilla faktiskt också renlig. Bajsar längs bakre väggen. Kan vara någon enstaka hög ngn annanstans. Kissar i bakre delen av boxen med.

Jag är SÅ glad för det, och hoppas det håller i sig! Henne mamma är en GRIS. Går inte beskriva med ord hur fruktansvärt hon ställer till boxen på nätterna =/ Och sålänge hon och fölis stod ihop så var fölis lika mkt gris, men nu verkar det ju finnas hopp iaf =)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 495
Senast: ufot
·
Foder & Strö Nu vet jag inte vad jag ska göra...behöver ideer! :confused: Har en 3 årig arab valack ca 150 i mankhöjd växer ännu. Han får nu 6 kg...
2
Svar
30
· Visningar
3 640
Senast: Buck
·
Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 031
Senast: MattiZ
·
Foder & Strö Jag rider en 23 år gammal ponny, maxad C, som har svårt att få i sig höet. Kraftfoder är inga problem. Hästens tänder är kollade av...
Svar
16
· Visningar
8 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp