Jag har aldrig

Jag har varit på Ullared. Flera gånger. Och alltid kommit hem med märkesvaror till verkligt lågpris. :D
Däremot har jag aldrig testat någon form av droger förutom alkohol.
Jag har aldrig snusat eller ens kysst någon som snusar. (lukten :eek::turd: )
Finns det inte ett talesätt "att kyssa en snusare är som att slicka en askkopp i röven", var sjutton nu en askkopp har sin röv?
 
Kan tyvärr inte säga detsamma. Drog 2 bloss av en cigarett på en studentresa i Prag 1994 . Misstänker dock att jag inte kan skylla några kommande sjukdomar på rökning ändå.
Jag försökte tappert bli rökare i övre tonåren. Det funkade om jag var rejält berusad, inta annars.
Så jag blev aldrig rökare. Det var de coola rökarna som lockade.
Jag blev aldrig cool.
 
Jag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en 🤷‍♀️

Är nog inte särskilt ovanligt dock :p.
 
Jag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en 🤷‍♀️

Är nog inte särskilt ovanligt dock :p.
Det tror jag, ungar tenderar ju att tjata om det de vill ha :D Trodde alla som gillar hästar och önskade sig en häst hade planer på hur man bäst övertalar föräldrarna :D

Har aldrig ridit på ridskola.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 383
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 919
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 970
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp