Jag har aldrig

Jag har aldrig testat cigaretter eller droger utöver alkohol.

Jag har aldrig ätit råbiff.

Jag har aldrig blivit uppsagd/fått sparken.

Edit:
Kom på en till. Jag har aldrig kysst eller haft sex med en tjej eller med flera personer samtidigt.

Framstår som en jäkla tråkmåns ju.
 
Jag har faktiskt aldrig brutit något, inte ens i hästsituationer. De flesta hästmänniskor jag känner har brutit något, typ armen eller nyckelbenet.

Inte jag heller. Och då har jag ändå ramlat av säkert hundra gånger^^. Jag är väl bra på att ramla av helt enkelt (bättre än på att rida) :D
Första gången (tror jag det var) min bästa vän ramlade av bröt hon armen... 😖
 
Jag har heller aldrig rökt eller snusat. 43 år nu.
Energidryck drack jag som flera här i min ungdom som groggvirke. Testat det nångång självt, men jag tycker inte om det.
Har heller aldrig varit i Norge, vilket de flesta jag pratat med varit nångång.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 463
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 492
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 104
Senast: iNHALE
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp