Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 75 798
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp då var julmaten klar, skinkan griljerad, sillen inlagd och klar, prinskorv, köttbullar o allt som hör till. Pepparkakorna bakade, choklad o godis finns. Vin, öl och nubbe för den som vill ha.
Så sitter man själv och äter imorgon, men katten gillade skinkan i alla fall så ... :D.
Hatar jul.:banghead:
Glöm inte gnällinläggen på fejjan, man börjar med det första precis när Kalle börjar på tv och sen kör man nästa 10 minuter senare om att ingen ens orkar lika inlägget.

Hmm, musslorna var ok men jag tycker det finns en lätt bismak av mandelmassa. Nepp, nästa år/gång blir det hederlig mandel. Åja med vispgrädde och blåbärssylt går de nog ner. Inte för att jag kommer kunna äta dem idag eftersom jag redan har förätit mig på sill och lax och annat. :nailbiting:

Undrar om jag vågar ställa ut revbenen på balkongen inatt. Tror inte jag har något val, det finns inte en chans att de får plats i min lilla kyl...

Hmm, musslorna var ok men jag tycker det finns en lätt bismak av mandelmassa. Nepp, nästa år/gång blir det hederlig mandel. Åja med vispgrädde och blåbärssylt går de nog ner. Inte för att jag kommer kunna äta dem idag eftersom jag redan har förätit mig på sill och lax och annat. :nailbiting:

Undrar om jag vågar ställa ut revbenen på balkongen inatt. Tror inte jag har något val, det finns inte en chans att de får plats i min lilla kyl...
Lock på grytan så borde inte det vara något problem,jag hade en massa saker i kuvösen häromnatten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 39 40 41
Svar
816
· Visningar
23 850
Senast: MJLee
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka