Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 75 799
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gråmulet och rätt deprimerande väder. Inga större planer för dagen, det enda "måste" jag har är att titta förbi en kompis som ska visa hur deras larm fungerar. Jag ska vara blomvakt :D

Sitter i pyjamas, smuttar på lite kardemumma-kaffe, ser på Kanadas Masterchef och swipe-ar på Tinder. Lite lagom juldags”morgon” sådär.

Varit uppe med tuppen idag. Ska strax åka till stallet men först en sväng inom mamma för att hämta klippmaskinen.
Tradigt väder här vi också. 7 plus, blött och grått...

Här regnar det och ser allmänt urtrist ut. Jag har ingen som helst lust att lämna soffan idag. Men måste till stallet. Om bara tonåringen hade lust att vakna någon gång. :cautious:

Vet inte riktigt vad jag ska skylla på, men jag "råkade" (högst medvetet) klicka hem en ny bärbar dator nyss. Den jag använder nu har jag haft i 6,5 år och den har bokstavligt talat börjat falla isär, var ju på vippen att köpa ny i somras men då kom andra utgifter i vägen så den här stackaren till dator har fått jobba vidare.
Den nya ligger nu färdigbetald och redo att hämtas på en butik i närheten. Tänkte hämta upp den i samma veva som jag ska iväg och köpa lunch :D (knäckebröd åt jag redan till frukost ;) )

Regn, regn o lite till regn. Hästarna fick äta extramaten i lösdriften och jag har krupit ner i soffan igen. Om drygt en timme är det dags att åka till jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
953
· Visningar
28 190
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka