Jobb där man rör på sig

cambodia

Trådstartare
Hjälp mig komma på jobb där man får röra på sig och som inte kräver någon särskild utbildning (samt har hyfsat bra betalt).

Hur det än är med allt så märker jag att min kropp inte pallar stillasittande arbete längre och jag behöver tänka om, men det står still…
 
Personlig assistent? Där är det ju ganska fritt fram att välja hur pass aktiv du vill vara, och då välja kund efter det. Jag fick iaf ut ca 22.000 efter skatt på heltid.
 
Hjälp mig komma på jobb där man får röra på sig och som inte kräver någon särskild utbildning (samt har hyfsat bra betalt).

Hur det än är med allt så märker jag att min kropp inte pallar stillasittande arbete längre och jag behöver tänka om, men det står still…
Drifttekniker på reningsverk. Har 1,5 års erfarenhet och får sällan ut under 30 000 tack vare beredskap.
 
Vad räknas som "hyfsat bra betalt"?
Jag jobbar som brevbärare. Där får man röra på sig massor och det är åtminstone betydligt bättre betalt än när jag jobbat på hunddagis eller i stall. Tror att de på postnord får lite bättre betalt än vad vi får, men jag tycker å andra sidan det verkar som om vi på många punkter har bättre upplägg och mer variation på jobbet än vad de har. (Brukar prata en del med de postnordisar jag möter ute, vi är som kollegor trots att vi jobbar för konkurrerande företag)
 
Vad räknas som "hyfsat bra betalt"?
Jag jobbar som brevbärare. Där får man röra på sig massor och det är åtminstone betydligt bättre betalt än när jag jobbat på hunddagis eller i stall. Tror att de på postnord får lite bättre betalt än vad vi får, men jag tycker å andra sidan det verkar som om vi på många punkter har bättre upplägg och mer variation på jobbet än vad de har. (Brukar prata en del med de postnordisar jag möter ute, vi är som kollegor trots att vi jobbar för konkurrerande företag)

PostNord har ca 23000 som ingångslön för heltid. Och inte säkert man får heltid.