Julpyntade hem *bildtråd*

Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Yeeeees! :banana:

Rött glitter på den rosa granen är dock ännu längre än vad jag kan tänka mig att dra det. :D

Haha ja de kanske skär sig lite men hade inte så mkt glitter hemma upptäckte jag så jag tog va jag hade:D
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*knapplån*

Vilka fina hem ni har allihop!

Jag skrattade rätt gott åt min sambo i morse som såg ut såhär::eek: och skrek:
"Tänd inte ljuset i adventsstaken jämt, det ska ju räcka i fyra veckor!!!"


(Hallå... Man kan väl byta ut ljusen när de brunnit ner?)
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Fler rosa granar! :love:

Jag har också den rosa Rusta-granen (med rosa ljusslinga!), plus den rosa elljusstaken. Granen kommer nog dock inte få plats i år eftersom ett gigantiskt klösträd har tagit platsen den hade förra året. Ska se om jag kan pyssla ihop det på något sätt.

Jag är dock ultrakonservativ när det gäller julpyntstidpunkter - granen ska tas in och pyntas kvällen innan julafton, inte en dag tidigare, så några julpyntsbilder från i år kan jag inte bjuda på ännu. Men förra året såg den ut såhär:

gran01.jpg


Jag hade massor av rosa julpynt när jag var 15-16, som bör finnas kvar någonstans hemma hos mina föräldrar. Hittade det inte förra året, men i år ska jag göra ett försök till.
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*KL*

Helt seriöst så är fakeblonds rosa gran den som "platsar" bäst. Den stämmer liksom så bra med bakgrunden :angel:
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Kommer sitta som på nålar tills den tråden dyker upp. :D
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

YEEEEEEEEES! :banana::bump::banana::bump::banana:

När lägenheten är färdigblingad får jag starta en ny "Smaklöshetens högborg"-tråd så att ni alla får se den i all sin glans. :D


Jag får känslan av att man firar jul på någon söderhavsö..med allt vad kitchig jul innebär :D

Så där som de bara kan få till i utlandet..när turisterna ska fira jul i 40 graders värme. ;)

Men..jag gillar din matchning till 100%.
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Kl

Tänkte slänga upp ett par bilder på vårt hem och lite julpynt såklart!

L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+010.jpg


L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+011.jpg


L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+013.jpg



Får se om länkarna fungerar, har inte länkat härifrån tidigare..
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Jag lägger upp julpyntade bilder i helgen men bjuder på min dörrkrans i alla fall hittills!

Drrkrans.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*kl*

Har börjat lite smått bara hemma...
Självtillverkad julgrupp, nyplanterad:
nov001.jpg

Efter 1 vecka:
nov015.jpg

Vardagsrumms fönstret:
nov014.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Nu sitter jag här och inspireras utav era bilder! Jag tror att jag springer iväg till garderoben och plockar fram lite.
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: VLMF
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 828
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 131
Senast: mackan
·
Hundhälsa Aug 2011 fick vi hem William från Irland. Han var friskt och hade fin päls men trampdynorna var hemskt torra och fnasiga med en del...
Svar
2
· Visningar
6 629
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp