Julpyntade hem *bildtråd*

Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*raderar snabbt alla gamla bilder i kameran för att ta nya. Återkommer strax*
 
Senast ändrad:
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*kl*

Jag lade just upp min gran i en annan tråd, men här efterfrågas ju till och med bilder! :D

julgran.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

http://www.pixbox.se/alb_show_id962221_page0.html

Nu har jag snabbt sprungit runt och knäppt bilder. Tyvärr tog batteriet i kameran slut och då "kollapsade" två bilder från sovrummet som ni nu inte får ta del av.

Det är vår första jul i den här lägenheten så allt är väl kanske inte i tiptop. Gardinerna i vardagsrummet skulle sambon kunna slita ner tex.

Granen kommer upp en vecka före jul, det har sambon beslutat.:D
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Va fint ni har det!! Jag vill bryta mig in och kapa hela lägenheten :love:.

Dock skulle de där hemska "amaryllisarna" åka ut snabbare än man hinner blinka om jag kom i närheten av dem :devil:. Fejk blommor borde förbjudas. riktiga ska det vara, är hellre utan.
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Hehe.
Det är härligt med olika smak på saker och ting :laugh:.
Men...
1. Det är ju plast! *kräksmiley*
2. Rosa gran?

Äkta vara ska det vara!
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Agapi: Jag älskar ditt kök

Tassen: Vilket mysigt mönster på julstjärnan. Var har du fått tag i den? Vi äger nämligen ingen sstjärna ännu.


Movi: Dina köksgardiner :love: Helt underbara!
Annars tror jag att vi har liknande färg i köket och liknande färg på soffan. (ska gå tillbaka och kika igen!)

Nja... Er soffa är kanske lite mer klargrön än våran men det kan ju även vara ljuset/kameran som gör att det ser ut så.
Här är en bild på våran (utan julgrejs dock)
http://www.pixbox.se/pic_show_id23886731.html
 
Senast ändrad:
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Några bilder på mitt julpynt:D

24969674.jpg

24969675.jpg

24969676.jpg

24969677.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Hihi..
Vi har likadana julgardiner!
Vi har också såna svarta med tomtar på och de linnefärgade med hjärtan:D

Ska ta kort när all pynt är uppe tänkte ja, nu är de bara lite adventsfint här hemma:p
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Är det någon rosa boom ute i landet som helt har gått förbi mig i år?

Kul med annorlunda julpynt dock :laugh:
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Jag vet inte! Rosa granar fanns på Rusta redan förra året, men då tänkte vi vara listiga och vänta tills efter jul med att köpa en. Detta pga snålhet i kombination med att vi ändå inte hade plats för gran i den lilla lägenheten. Tyvärr var Rusta ännu listigare och tog bort dem ur sortimentet så snart julen var över, bara för att spara dem tills folk började granshoppa igen i år. :D

Rosa julsaker kanske är trendigt, jag vet inte, men rosa är en av mina favoritfärger och man måste väl ändå erkänna att en grön gran med röda kulor hade skurit sig ganska rejält mot mina knallblå vardagsrumsväggar och "tropisk strand"-fototapeten? :D
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Ja, det är möjligt.

Den gör sig ju väldigt bra där i hörnet. Passar in på stranden, känns nästan lite exotiskt med knallrosa julgran!
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Tackar! Det funkar bra att dra ned persiennerna och lyssna på King Tubby så känns det mera som sommar än grått och kallt. :p
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Knapplån.
Är inte så mycket för pynt som så och försöker hålla det lite, bad och sovrum är helt befriade från krafs. Här kommer detaljbilder.
Bild001-1.jpg


Bild004-1.jpg


Bild007-2.jpg


Bild008-1.jpg


Bild009-1.jpg


Bild012.jpg


Bild018.jpg


Bild017-1.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: VLMF
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 828
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 136
Senast: mackan
·
Hundhälsa Aug 2011 fick vi hem William från Irland. Han var friskt och hade fin päls men trampdynorna var hemskt torra och fnasiga med en del...
Svar
2
· Visningar
6 629
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp