Bukefalos 28 år!

Jultråden 2022

Årets mysigaste morgon :heart

20221213_070845.jpeg
 
Finns det något ställe (internet) där man kan beställa fotojulkort med leverans direkt till respektive mottagare eller har alla att man får hem den och sedan måste skicka ut dem själv?
/ bekväm
Skulle den här versionen funka kanske? https://www.postnord.se/skicka-forsandelser/brev-och-paket/riktiga-vykort

Har inte testat den själv men såg ett sådant kort häromdagen och det verkade ju väldigt smidigt.
Jag har gjort det när kännt har ork lägga ner mer energi på julkorten och funkat väldigt bra. Bilderna blir bra när dom kommer fram (har fått se ibland av mottagaren när kommit fram). :up:


Edit: huh, såg höjt priserna rejält sen jag använde det men om jag inte minns fel blir rabatt om gör fler vykort.

Skickade precis ut kort med just postnords "riktiga vykort" i morse, så extremt bekvämt! (finns även som app till telefonen) Vi brukar köra med denför julkorten varje år och skickar alltid ett till oss själva också, har hittills varit jättenöjda! Brukar använda den för att skicka enstaka kort från semestern också.

För våra 26 julkort blev det drygt 400:-, så visst blir det kanske billigare att beställa hem och sedan skicka ut själv (men då tillkommer ju både porto hem och sen ut till alla) men jag tyckte helt klart att det var värt det för enkelhetens skull.

Förövrigt såå nöjd att äntligen ha fått till ett julkort på dottern och i alla fall ett av djuren nu när vi har riktigt fint vinterväder med massa snö :love: Första försöket till fotografering var total katastrof :nailbiting::rofl:
 
Jag har blivit sugen på gran! Det är massor av år sedan jag haft någon och jag har gjort mig av med allt pynt. I eftermiddag får jag hemleverans av ljusslinga från marketplace. Jag ska höra om en vän med lite skog kan hjälpa till att fixa själva granen. Kul! (Det tycker nog katten också. :rofl:)
 
Kan man vara allergisk mot rödgranstick? Mina händer och armar är fortfarande helt knottriga, hämtade väl granen för typ 1 vecka sedan 😆 Men den är så fin! Helt perfekt 😍
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 565
Senast: Lingon
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 754
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 701
Senast: Imna
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men...
2
Svar
21
· Visningar
5 144
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp