Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy så tråkigt! :( Alltid sorgligt när en sådan sjukdom skördar liv..
Verkligen :( man har ju börjat tro att cancer är något botbart men när jag läste på om den som min morbror hade så var överlevnadschansen mycket låg, och så dog en vän av cancer för ett par år sedan också ... så cancer känns fortfarande läskigt.
 
Just nu känner jag mig lite vemodig. Har idag gjort sista arbetspasset på Kirseberg och även om det blir kul att jobba på en ny anstalt så är det ändå något särskilt med ens första anstalt.

Gammal bild på kåken:
1


Nyare bild på kåken:
HEAflyg446.jpg
 
Just nu skriver jag, som vanligt... Skriver skriver skriver skriver... Tur man kan använda alla bokstäver mer än en gång var...
 
Just nu är jag lite bister efter MFF:s oavgjorda resultat mot plastlaget Elfsborg. Samtidigt är jag lite lättad att Tre kronor tog 3 poäng trots en medioker insats mot Frankrike.
 
Just nu har jag precis kommit in från stallet. En trevlig ridtur, skurande av hagarnas vattenhinkar samt mockning i en av hagarna. Ska nu slå in paket till dotterns 4-årsdag och Mors dag, duscha, tvätta håret och äta innan jag åker till Malmö för att gå på massage :)
 
Skriver till en bok och samtidigt exerpt från det till en blogg... :)

Samma händer här! Dom där bruna korvarna med mynta är dom som är mest poppis! :D
Ok :)
Skulle också vilja skriva en bok men är så svårt att komma igång tycker jag.

Haha ja, min katt var så fånig när hon precis fått den. Hon kunde bara leka med den när hon var själv, så fort man tittade på henne så slutade hon och låtsades inte se den :D
 
Ok :)
Skulle också vilja skriva en bok men är så svårt att komma igång tycker jag.

Jag fick starten gratis pga min dagbok. Resultatet blev en blandning om en relation i stallmiljö, stallhändelser, en havererad relation, svek, lögner, och en komplett obegriplig soppa. Det gick från dagbok till blogg som många uppskattade även om berättelsen är trasig och tragisk, men dom "ville läsa mer" vilket är ett gott tecken, och sedan blev jag upprepat uppmanad ta det till bok och eftersom jag hade kontakterna passade jag på. Ingen aning om hur det ser ut när det är klart än. Vet det är tidskrävande. Mödosamt.
 
Jag fick starten gratis pga min dagbok. Resultatet blev en blandning om en relation i stallmiljö, stallhändelser, en havererad relation, svek, lögner, och en komplett obegriplig soppa. Det gick från dagbok till blogg som många uppskattade även om berättelsen är trasig och tragisk, men dom "ville läsa mer" vilket är ett gott tecken, och sedan blev jag upprepat uppmanad ta det till bok och eftersom jag hade kontakterna passade jag på. Ingen aning om hur det ser ut när det är klart än. Vet det är tidskrävande. Mödosamt.
Oki, men det kan nog bli bra när det är färdigt.
Jag började skriva på en berättelse för några år sedan, höll på rätt mycket med den ett tag men sedan föll det bara ut i sanden. Man kanske skulle ta tag i den igen.
 
Just nu äter vi lite frukost. Stallet är klart så snart ska vi duscha och sen göra oss klara för att åka till fängelset där vi ska äta smörgåstårta :d
 
Just nu tittar mini och jag på barnprogram, ska snart åka och hämta storebror på skolan och sedan åka till mina föräldrar och äta mat
 
Just nu känner jag mig lite grinig. Har fått möjlighet att byta ut nuvarande bilen. Hittade en jättecharmig Mercedes som jag säkert hade gillat, meen bara i försäkring och skatt hade den kostat 4000kr mer än min bil, och troligtvis hade den blivit lite dyrare i bensinkostnader också. Nog för att jag hellre betalar lite mer och får en riktigt bekväm bil än fortsätter köra runt i den jag har nu, men jag har inte råd med många tusenlappar mer per år. De pengarna finns inte. Jag hatar att jag inte är rik :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 105
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 577
Senast: Marita73
·
Svar
1 013
· Visningar
55 691
Senast: Sirap
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 766
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp