Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu slappar jag lite efter att ha varit på "herde-bildning" inför lamningen ("nollningen") i höst, är så jäkla taggad! Försöker små-plugga lite och fixa med andra uppgifter jag åtagit mig.
 
Just nu tar jag det lite lugnt bara, barnen sover och jag har lite tid för mig själv. Funderar på om man ska se någon film kanske
 
Just nu känner jag mig lite skönt trött efter en väldigt flamsig dag på jobbet :rofl: Vi hade bara två intagna eftersom en var på permission så vi roade oss med att spela pingis, spela biljard, spela yatzy, spela frågespel, lösa korsord, äta munkar och avslutningsvis kast med liten tärning. (Och det sistnämnda innebar alltså att vi hade tävling i vem som kunde kasta tärningen längst bort i korridoren :p )
 
Just nu känner jag mig lite skönt trött efter en väldigt flamsig dag på jobbet :rofl: Vi hade bara två intagna eftersom en var på permission så vi roade oss med att spela pingis, spela biljard, spela yatzy, spela frågespel, lösa korsord, äta munkar och avslutningsvis kast med liten tärning. (Och det sistnämnda innebar alltså att vi hade tävling i vem som kunde kasta tärningen längst bort i korridoren :p )
Låter som en rolig dag :D
 
Låter som en rolig dag :D

Vi tyckte iaf det själva :p Det roligaste var nog nästan när kollegan Marcus skulle stila med yatzy-tärningarna, kastade upp dem i luften och böjde sig bakåt för att fånga dem. Det ledde till att han nästan välte baklänges med sin stol vilket garanterat hade utlöst personlarmet. Det hade varit fint att försöka lämna en första föredragning för larmchefen samtidigt som man ligger ner på golvet och vrider sig i skrattplågor :rofl:
 
Vi tyckte iaf det själva :p Det roligaste var nog nästan när kollegan Marcus skulle stila med yatzy-tärningarna, kastade upp dem i luften och böjde sig bakåt för att fånga dem. Det ledde till att han nästan välte baklänges med sin stol vilket garanterat hade utlöst personlarmet. Det hade varit fint att försöka lämna en första föredragning för larmchefen samtidigt som man ligger ner på golvet och vrider sig i skrattplågor :rofl:
:D :D haha
Det hade ju onekligen varit rätt underhållande faktiskt :D
 
Just nu gör jag mig klar för det sista arbetspasset på Kirseberg. Åtminstone på tre år, kanske någonsin. Känns faktiskt lite vemodigt.
 
Sitter och pluggar på om kommunikstionsträning med barn med autism och reflekterar över hur mycket av den som påminner om klicker-träning för hundar. Vi är inte så olika ändå :-)
 
Just nu sörjer jag min morbror som jag fått veta har gått bort :(
Jag kände inte honom så väl men lider med mamma som förlorat sin lillebror och med mina kusiner som förlorat sin pappa.. Känns åtminstone som att han inte led så länge då vi fick veta om hans cancer för någon månad sedan och han verkade ta det med gott mod. Och han dog åtminstone inte ensam då han hade en sjuksköterska hemma hos sig då.
Men ändå, lilla gubben :(
 
Just nu sörjer jag min morbror som jag fått veta har gått bort :(
Jag kände inte honom så väl men lider med mamma som förlorat sin lillebror och med mina kusiner som förlorat sin pappa.. Känns åtminstone som att han inte led så länge då vi fick veta om hans cancer för någon månad sedan och han verkade ta det med gott mod. Och han dog åtminstone inte ensam då han hade en sjuksköterska hemma hos sig då.
Men ändå, lilla gubben :(

Fy så tråkigt! :( Alltid sorgligt när en sådan sjukdom skördar liv..
 
Just nu känner jag en sådan enoooorm stress över allt jag måste göra de kommande 2 veckorna och vill helst bara gå och lägga mig :banghead: :nailbiting: :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 100
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 573
Senast: Marita73
·
Svar
1 013
· Visningar
55 595
Senast: Sirap
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 761
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp