Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur trött jag kommer vara imorgon kväll?

Ska ut på långresa. Var bara 5h resa från början hemifrån. Men problemet är att jag inte är hemma just nu, utan ytterligare en ca 2h bort. Så blir 7h resa imorgon. Tur jag har sällskap 5h av resan iaf och lite småstopp längs vägen. 😅
 
Jag funderar på något men kan inte formulera mig eftersom jag inte vet vad jag vill ha sagt och vad det är för slags respons jag önskar mig.
 
Velar mellan att lägga bud på ett tennfat eller inte. Missade en budgivning på ett objekt av samma formgivare för ett tag sedan, där ingen verkade inse värdet på objektet, så jag tror att det egentligen mest är det som fortfarande grämer mig. Tenn är inte min metall.
 
Velar mellan att lägga bud på ett tennfat eller inte. Missade en budgivning på ett objekt av samma formgivare för ett tag sedan, där ingen verkade inse värdet på objektet, så jag tror att det egentligen mest är det som fortfarande grämer mig. Tenn är inte min metall.
Hur kan du inte gilla tenn? Det är så genuint och vackert utan att vara pråligt.
 
Just nu funderar jag på om det finns nån med gröna fingrar som funderar på att svara på min fråga om det finns några vakna florister jag frågat efter i en annan grupp här på BF... !?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 248
Senast: _Elly_
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
9 321
Senast: sjoberga
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
9
· Visningar
375
Senast: em76
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 344
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp