Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en kandidatexamen i idrottsvetenskap 😅. Men har inte velat jobba inom området sedan 2014-2015. (När jag blev klar)

Är kanske inte världens mest användbara kandidatexamen då.
Se det såhär, du har ett bra huvud och har en kandidat i alla fall, Det är något att bygga på.
Har du jobbat med något som en rekryteringsfirma kan vara intresserad av? isåfall sätt staus på linkedin att du söker jobb. Det kan du göra i alla fall. Jag jobbar inom teknisk informations hantering, och lönen är bra. löjligt bra. nackdelen är att det är lätt att bränna ut sig.
1674594910901.jpeg
 
Skulle en vuxen kunna överleva på att enbart dricka bröstmjölk? Alltså inte komjölk utan från människa. Spädbarn kan ju det!
 
Om en bil med strålkastarspolare går igenom besiktningen om en eller båda är sönder, aka inte spolar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 372
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 637
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 176
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp