Bukefalos 28 år!

Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad företaget i Gamla Stan (?) som sålde jättefina julprydnader i stil med karusellhäst heter, om det finns kvar? Blir galen på detta... funderat i flera veckor :rofl:
 
Finns det någon duscholja som inte gör att huden luktar blöt hund efter man sköljt av? O_oTestat Decubal, Eucerin, ACO, Austre och Nivea - smutsig, blöt hund luktar det :yuck:

Är det fel på min näsa? Har testat att använda på rakad hud och samma lukt uppstår, så det verkar inte ha att göra med att jag är hårig som en hund i alla fall :rofl:
 
Jag har två olästa mail i Inkorgen på Gmail som jag inte hittar :confused: Det måste finnas något alternativ för att få fram bara dom? Försökte gå igenom alla sidor av mejl men kanske lite halvhjärtat då det finns mejl som jag verkligen inte vill se men behöver spara utan resultat :p
 
Ok. Nu får ni reda ut en sak åt mig. I natt drömde jag att jag var hemma hos en kollega. Och var livrädd för att det skulle finnas möss hos henne. (Jag har fobi)
Jag känner henne inte utanför jobbet och vet egentligen nästan ingenting om var och hur hon bor.
Jag vet inte varför jag drömde om henne då vi inte är nära. (Jag tycker dock att hon är schysst)
Idag när jag kom in i personalrummet satt hon och en annan kollega och diskuterade problemet de har med möss i sina hus!
Hur är det möjligt?? Denna diskussionen har jag alltså aldrig hört tidigare.
 
Jag har två olästa mail i Inkorgen på Gmail som jag inte hittar :confused: Det måste finnas något alternativ för att få fram bara dom? Försökte gå igenom alla sidor av mejl men kanske lite halvhjärtat då det finns mejl som jag verkligen inte vill se men behöver spara utan resultat :p

Det är likadant för mig. Har gett upp att försöka hitta dem 😅
Finns det ingen "visa olästa"-knapp? Det finns i outlook/hotmail iaf. Fast den har en symbol som är helt irrelevant, upptäckte den av en slump när jag bara råkade klicka på den.
 
Hur lång tid det kommer ta innan fukten försvinner ur telefonen så att jag kan ladda den (tappade den i snön).

Om.jag ska köpa en ny cykel eller inte.

Gå på fyrtioårsfirande eller inte.
 
Jag har två olästa mail i Inkorgen på Gmail som jag inte hittar :confused: Det måste finnas något alternativ för att få fram bara dom?
1699294507266.jpg


Det finns det 😉
Tryck på de tre ränderna uppe till vänster och välj "all e-post" i listen, dra sedan åt höger och välj "är olästa".
 
Ibland när jag är väldigt trött på jobbet och blir sittandes går jag från att ett ögonblick titta på omgivningen till en väldigt kort, vad jag uppfattar det som, drömsekvens. Inser fort vad som händer och öppnar ögonen igen. Antar att jag slumrar till men det är inte längre än några sekunder som jag uppfattar det. Är det klardrömmande/lucid dreaming? Eller är det bara för nattdrömmar?
 
Jag funderar på våra buskar i trädgården. De är av arten obestämd spretig sak, typ tre stycken såna. Plus tre små vinbärsbuskar. Det är försent att beskära dem nu väl?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 980
Senast: SiZo
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
10 757
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
649
Senast: em76
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 557
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp