Paddington
Trådstartare
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*
jag gillar twister......
jag gillar twister......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte liksom inte att det kunde bli så mycket tydligare än så.
Och förresten, himla kul spel förresten LL (trots Kalle-tema )! Spännande med de (för mig) ovana specialrollerna, där det hände överraskningar hela tiden!
Jag bara måste fråga - var det ingen, förutom Myrten som snappade upp att jag skrev Kalle VON Anka i inledningen och sedan i Joakims inlägg skrev "till min arvinge"??
Jag bara måste fråga - var det ingen, förutom Myrten som snappade upp att jag skrev Kalle VON Anka i inledningen och sedan i Joakims inlägg skrev "till min arvinge"??
Haha jag ville bara höra lite teorier, det kan hjälpa mycket bara av att höra hur en person motiverar en ond-/godförklaring i det läget. Sen hör det väl till reglerna att man inte får ond-/godförklara någon utan motivering, så skriver man att man tror att någon är god räknar jag med att man kan motivera det också.
Habina: Hahaha men åh, det reflekterade inte jag över! Den typen av hintar tar jag liksom aldrig (vilket ni kanske har räknat ut vid det här laget, tänker inte ens på att sånt jag hittar på i början kan ses som hintar om något.
Matmissbrukaren hade hintat sig som sia så fruktansvärt kraftigt (jag trodde vi skulle få straff faktiskt! )
trodde du skrivit fel...
...och kastar
TURKRONAN
På Uppfinnar-Jocke!!
Vi kunde inte käka dig, trodde inte ängeln skulle skydda sig själv andra natten, och det var nåt mer... nåja, det fanns en chans för att du var Alexander, vi var i en dålig situation som förklarat tidigare och "var tvugna" att kasta så du blev offret.
Nu hade vi ju räknat med att en björn skulle ryka med, tanken var ju att karamell skulle sprängas MED dig, men så blev det inte heller.
Själv hade jag hoppats på att hela Ankeborg skulle sprängas i luften...