Kattbilder #6

Kattrackan är sjukt bortskämd av husse... hon välte ner en massa saker högst upp på hans vitrinskåp så då la han dit ett fårskinn åt henne... :cautious:

142133936_462944544701411_3054492332326506918_n.jpg
 
@Speedway: Oj... jag ser lite av Pipen i hans uttryck där. En hälsning kanske? :heart

Påhittigheten har dom definitivt gemensamt. Men dom gör sina hyss på olika sätt. Pipen var som ett litet fyrverkeri, man behövde liksom aldrig undra vart han höll hus och vad han höll på med för det hördes. Balder filurar omkring och helt plötsligt hittar man honom bara på något konstigt ställe. 😂🤣
 
Jag minns känslan när den här bilden togs. Millie hade varit inlagd på sjukhus ytterligare en gång. Vi hade levt i hopp och förtvivlan så länge och det hade kostat mig drygt 60 000:-. Hon kom hem och hoppade upp på ett av sina favoritplatser och tog emot all kärlek vi gav henne. Jag kunde inte sluta krama henne och all kamp och smärta var värt det i det ögonblicket.
Ett par veckor senare fick vi låta henne gå men just det ögonblicket, all den kärlek, den bär jag med mig.
494121DE-C247-41A8-909C-BABD3AE4CC7F.jpeg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 120
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
65 66 67
Svar
1 328
· Visningar
79 186
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 919
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp