Kattbilder #6

Haha älskar minen. :laugh: :heart
Ja här är det han som ser lite småsur ut men i vanliga fall är det syrran som har ett lite surt ansiktsuttryck rent naturligt :laugh:

När mamma precis hade fått hem katterna hade jag först svårt att skilja på dem, de är väldigt lika. När jag sen sa till mamma att: "-Jamen just det! Hon är ju den som ser lite butter ut!" gick mamma (redan då störtförälskad i båda två!) snabbt i försvarsposition: "-DET GÖR HON INTE ALLS!!!!!! Hon är JÄTTESÖT!!!" :laugh:
 
Linus är inte intresserad av hästhoppning
5EAD0C37-7841-412F-BF3D-5C748EAF99A9.jpeg
 
65F5E51F-2C19-47FD-9D39-E1D42491E1BE.jpeg

Vi är hemma från grönbetet igen och resan hem gick nästan lika smidigt som resan ner till sommarstället.
En hel del klagan den första timmen och sedan var det nästan helt tyst hela vägen hem ❤️ Inte en enda fästing har jag plockat heller så halsbandet gjorde nog sitt jobb eller hade jag bara tur.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 112
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 305
· Visningar
77 466
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 871
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp