Kattbilder #6

:laugh: Du får helt enkelt sy dig ett jättelikt nattlinne i teddy, sen måste du sova i U-form och liksom dra ut nattlinnet så att det blir en bädd. Då kanske kattsällskapet kommer tillbaka
Haha, jag har en ullfilt i sängen som jag har flyttat enkom för hennes skull, funkade svinbra tills hon kom på att bädden var bättre :cautious: Kattskrälle, hon kommer och säger god natt innan hon går ut till sig igen för att sova, som om jag är ett barn som behöver nattas 😂
 
Ok, här kommer en riktig kisse som en bekant till mig träffade på under en skogspromenad idag. Den satt i en gran. Hur mäktigt är det?
82E63190-28DC-4008-B373-49C715CF83C1.jpeg
 
Ok, här kommer en riktig kisse som en bekant till mig träffade på under en skogspromenad idag. Den satt i en gran. Hur mäktigt är det?
Visa bifogad fil 63035
Underbart foto!
Är det någon som vet var man kan läsa om lokatter? Alltså i bokform, helst inte på nätet. Jag tycker att det är häftigt att vi har ett så stort vilt kattdjur här i Norden, men jag vet ju ingenting om dem.
 
Jag är också med i röda katters fanclub. För massor av år sen skulle vi köpa en röd kattunge från stallkattans kull. Lilla Luvan. Samma dag vi skulle hämta henne försvann hon oförklarligt och jag har längtat sen dess. Det har varit paddor, svartvita, blå bicolor, bruntabby colorpoint och viltfärgade men ingen röd. Så äntligen för ett år sen fick jag hem en röd (sorrel) somalitjej från Ryssland, kortvarig glädje 🥲 hon hade våt FIP och hon åkte tillbaka till uppfödaren efter 10 dagar för att behandlas. Jag tackade ja till en annan sorreltjej och sen kom Corona ... så evigheten senare kunde jag hämta mina fina röda katter. Den sjuka var frisk och den andra fick sällskap av sin fawnfärgade syster. Den som varit sjuk placerades hos min ena dotter och den andr valde ut min son och flickvän som sina människor.....tur för mig så är dotterns roomie allergisk mot Moxie så hon fick flytta hem till mig igen så nu har jag min efterlängtade röda katt

1D9FA87B-CAFF-446C-9E13-2AB2A436FB7E.jpeg
 
Första gången ute i snön idag. Skeptisk till en början, men verkade gilla det sen.

Julgranen ramlade förresten inte en enda gång! Däremot kidnappade hon kulor från den emellanåt.
 

Bifogade filer

  • 20210110_113511.jpg
    20210110_113511.jpg
    406,4 KB · Visningar: 29

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 095
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
76 938
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 864
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp