Jösses! Jag som bott vid samma genomfartsvÀg som du i mÄnga Är vet hur mycket trafik det Àr dÀr. Skulle aldrig vÄgat ha utekatt dÀr.
Inte jag heller men det finns mÄnga tyvÀrr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses! Jag som bott vid samma genomfartsvÀg som du i mÄnga Är vet hur mycket trafik det Àr dÀr. Skulle aldrig vÄgat ha utekatt dÀr.
PÀlsar Àr verkligen olika! Har tre lÄnghÄriga som fÀller vÀldigt olika mycket! Den ena luddar mer Àn de andra tillsammans och en av dem har en pÀls som sköter sig sjÀlv i stort sett. Kammar honom kanske tvÄ ggr om Äret. Den tredje Àr gammal och behöver numera lite stöttning för att slippa tovor.Folk tror ofta att det Àr mer jobb och blir mer hÄr med lÄnghÄrig katt.
Nja
Den vÀnstra högen Àr frÄn Paisley med britt-pÀls, den högra frÄn Pradas silkespÀls.
Visa bifogad fil 182525
Jag köpte en Da Bird i julklapp Ät mina missar, men den föll dem inte alls i smaken...Jag har bestÀllt Da Bird/Da Purr Peller-refills för 500 spÀnn.Jag hittade en gammal, ganska trasig Da Purr Peller-vippa gönd i garderoben, och bÄda katterna hade sÄÄÄÄ roligt med den. TyvÀrr hÄller den inte lika bra som Da Bird, sÄ den var ganska massakerad nÀr vi var klara. Dyra leksaker, men vad gör man inte för sina smÄ hjÀrtan?
![]()
Mina skuttar och gör volter i luften för att fÄnga den mycket verklighetstrogna fÄgeln.Jag köpte en Da Bird i julklapp Ät mina missar, men den föll dem inte alls i smaken...
Tess tycker att den Àr kul i max tvÄ minuter (kanske jag som gör fel...) men Esko kan smÀlla till en gÄng med tassen och sedan gÄr han dÀrifrÄn. Den Àr ju ingen riktig pippi...![]()
Vad sÀger försÀkringsbolaget?Tankarna snurrar i huvudet efter ha fÄtt en kostnadsuppskattning frÄn veterinÀren idag, pÄ mycket mer Àn vad jag hade hoppats pÄ![]()
Se min andra trÄd hÀr pÄ katt med rubriken Stegrat kalcium.Vad sÀger försÀkringsbolaget?
Din katt Àr vÀl Àldre, hur ser eftervÄrd ut?
Hur lÄng rehabperiod?
Hur ser prognosen ut? Rimlig chans att katten kan bli helt ÄterstÀlld?