Det ska vara som vanligt! / LukasJag ska sova med min matte och mina tanter! Så det så! /Lukas
Det satt med märlor. På "fel sida" för Lukas. Jag vaknade av att "någon av Fröknarna snarkar som Luka.. Vänta nu..."
Visa bifogad fil 43991

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska vara som vanligt! / LukasJag ska sova med min matte och mina tanter! Så det så! /Lukas
Det satt med märlor. På "fel sida" för Lukas. Jag vaknade av att "någon av Fröknarna snarkar som Luka.. Vänta nu..."
Visa bifogad fil 43991
Det ska vara som vanligt! / Lukas![]()
@Alexandra_W Vad är det Lukas har på sig? Är det en "riktig" superhjältedräkt eller är det för att skydda operationssåret?
Jag trodde att det var en "riktig" superhjältedräkt tills jag läste att du hade två storlekar. Å andra sidan är det en superhjältedräkt oavsett, blev bara fundersam![]()
@Alexandra_W Vad är det Lukas har på sig? Är det en "riktig" superhjältedräkt eller är det för att skydda operationssåret?
Jag trodde att det var en "riktig" superhjältedräkt tills jag läste att du hade två storlekar. Å andra sidan är det en superhjältedräkt oavsett, blev bara fundersam![]()
Hur verkar han må för övrigt?Det är en body för att skydda såret. För oss människor. Om Lukas frågar är det en superhjältedräkt som bara superhjältar får!![]()
Jag håller med Lukas. Han är en riktig superhjälte med allt han varit igenom!Det är en body för att skydda såret. För oss människor. Om Lukas frågar är det en superhjältedräkt som bara superhjältar får!![]()
Anser ni att en katt behöver en artfrände?
jag har ju bara en katt (och två hundar som hon uppskattar). Jag fick henne när hon var ett år för hon gick inte ihop med de andra katterna i det tidigare hemmet. Hon hade en bästis men när de var könsmogna så gick det inte bra längre.
Vågar man testa i framtiden? Hur hade ni resonerat?
Visa bifogad fil 44051
Ja får nog vara som det är. Hon går ju med på promenader och de är inte mkt ensamma hemma.@fijja jag anser inte att katter behöver en artfrände om den inte spenderar större delen av tiden ensam hemma och verkar nöjd och harmonisk med sällskapet den har av människor, hund etc etc.