Bukefalos 28 år!

Klänningsakuten?

Min kroppsbyggnad påminner mycket om din och jag väger också ett par kilo mer än vad jag skulle vilja just nu. Din trådstart fick mig att känna att jag behöver vara snällare mot mig själv, för vi är inte tjocka!

Mitt klänningstips är Jumperfabriken, de har många fina klänningar och jag tycker att passformen (och kvaliteten) brukar vara bra. Just nu tror jag även att de har rea på en del klänningar.
 
Det var nån annan som letade klänning för ett tag sen och då länkade till denna
http://www.lightinthebox.com/sv/ACACIA---Brollopsfest-eller-Brudtarna-av-Chiffon_p24126.html

P
å den sidan finns massor av klänningar(en del snygga endel helt galna), de verkar sy upp efter ens egna mått alt. man beställer från deras måttabell.

Åh, den minns jag från den tråden! :)

Den är väldigt fin och klassisk men kanske inte helt min stil ändå. Tror bandet i midjan blir lite för brett för mig :)
 
Jag ger mig inte :p Jag vet inte om du skrivit det redan men har du nån ide om hur den "perfekta" klänningen för dig ser ut?

Här kommer några till förslag:


Den blommiga med skärp i midjan kanske?
hmprod

hmprod



hmprod
hmprod
 
Jag ger mig inte :p Jag vet inte om du skrivit det redan men har du nån ide om hur den "perfekta" klänningen för dig ser ut?

Här kommer några till förslag:


Den blommiga med skärp i midjan kanske?
hmprod

hmprod



hmprod
hmprod

Jag vet inte riktigt, faktiskt. Jag har ju så himla mycket idéer om vad jag INTE vill ha, kanske borde summera saker jag faktiskt gillar och göra en liten lista? ;)


Klänningarna är fina, men de två översta känns nästan lite för vardagliga? Den vita tror jag inte är snygg på mig alls (plus att den är vit ;) ) men den blommiga gillar jag! Var är den ifrån? HM?
 
@Killaloe det var inte juste att visa den där dirdnl-klänningen. Jag gillade ju faktiskt den på riktigt. Den var stencool ju!

Och ja, jag vet att jag kan ha skum smak ibland. ;)
 
@Killaloe det var inte juste att visa den där dirdnl-klänningen. Jag gillade ju faktiskt den på riktigt. Den var stencool ju!

Och ja, jag vet att jag kan ha skum smak ibland. ;)


Du kanske ska välja en annan kombination på färgerna bara, annars kommer du aldrig kunna röra dig runt korsvägen utan att tas för Lisebergskanin ;) :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
2 840
Senast: Tranan
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 722
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 668
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Ska på alla bröllop i sommar som skjutits upp på grund av pandemin. Jag vill inte ha 'vanlig' kostym på mig, det är bara så tröttsamt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
13 505
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp