*klur klur* Synpunkter önskas.

Sv: *klur klur* Synpunkter önskas.

jag :grin: inte åt dig utan åt att man får så mycket så mycket mer hingst för pengarna än här.

Det är väl en ständig debatt att hingstarna i Sverige kostar ungefär lika mycket även om det är en nygodkänd, Elit hingst, eller en äldre hingst utan särskilt mycket meriter.

Escudo, Quando Quando är väl hingstar som ganska många även icke avels experter som är bekanta med?
Den nygodkända 3 åringen jag är intresserad av är en hingst som nog ganska många är intresserade av ett föl efter, hans pappa är rätt hypad...
 
Sv: *klur klur* Synpunkter önskas.

har ju en åring efter Carême, är jättenöjd med honom och det lutar åt att det blir en favorit i repris i år :) väldigt trevlig modell på åringen, ädel, långbent, otroligt vackert huvud. Väldigt lik sin pappa i utseendet. Trevlig i temperamentet förutom att han är en hingst ;) men annars lätthanterlig, klok. Rör sig bra, galoppen är bästa gångarten. Inte så jättestor, slutar nog på runt 165 cm.
 
Sv: *klur klur* Synpunkter önskas.

Flash Dancer IM. En jätte härlig hingst som verkligen tagit sig det senaste året. Rids nu av Minna Telde och kommer säkert att synas och få mycket uppmärksamhet i media. Har redan kvalat till Falsterbo och hon satsar på unghäst VM. Tror inte Minna hade ridit honom om hon inte tror att han har en mycket stor potential för svår dressyr.
Har ett mycket bra pris 2000+6000. Ädel, med härliga gångarter. Don Romantic-Tip Top-Midt West Ibi Light
 
Sv: *klur klur* Synpunkter önskas.

Tack för förslaget men det är ingen hingst som tilltalar mig, av Tullstorps så är det isf JJ Rayban och Saigon som är intressanta så övriga ej faller mig riktigt i smaken.

Detta är verkligen tok svårt. Men just nu är jag mest sugen på en av Monte Bellini sönerna alt. min favvo MM. Gissningsvis så avgörs det så fort Wilma har fölat :)
 
Sv: *klur klur* Synpunkter önskas.

Cohiba då?
Han kan ju röra sig också, vilket låter som en fin kombo.
Kostar 2000+6000 (alt 7500 vid lev föl), inte alltför blodigt och förmodligen säljbart!
 

Liknande trådar

Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 203
Senast: Ramona
·
Avel Hej! I vår ska mitt halvblods sto betäckas, om allt går väl blir det hennes första avkomma.. Spännande!:laugh: Nu vill jag ha lite...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 941
Senast: Charlottee
·
Avel Står i valet och kvalet om hur jag ska göra med mitt sto i år. Betäcka eller inte? Hon är ett halvblodssto e Gauguin de Lully –...
2
Svar
25
· Visningar
4 770
Senast: Molekyl
·
L
Avel Låt oss säga att jag betäcker mitt halvblodssto till våren. Jag är inte 100% säker på att jag ska göra det men jag är väldigt sugen på...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: -Lilla My-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp