Könsöverskridande - könsneutral?

Nää, hockeyfrillan var ju tillbaka för dryga fem år sen, nu är den ute igen, försök inte! ;)
 
20_robyn.jpg


Tiderna förändras. ;)

Glöm inte var du hörde det först. Hockeyfrillan är tillbaka.

/Priffe trendspanare
 
Det var bara ett litet förspel hos särskilt vågade personer. Nu kommer HF tillbaka med full kraft.

Innan vi vet ordet av har självaste Bläckis en hockeyfrilla för oss andra att beundra och hänföras av.
Hehe särskilt vågade personer... Ja, vi får väl se. De varianterna som var då tycker jag nog personligen var snyggare än de ni visar upp nu, dock. Men jag kanske är lite partisk också, eftersom jag tydligen är lite "särskilt vågad". :angel:
 
Vilken härlig könsöverskridande tråd! Hockeyfrilla, underbara 80-talet och gamla goda tidens idoler. :grin:
Det är inte strösslat med trans-idoler tyvärr.

Men vi har ju allas vår Mr Angel! Inte riktigt min kopp te stilmässigt men en riktig och viktig förebild för många.

mg_9043.jpg
 
Alltså - jag blir totalt förvirrad.

VEM svarar ni på? numera syns det ju inte vem inlägg man besvarar. Please... tagga användarens inlägg.

Vilka personer visar ni bilder på och förutsätter att vi andra dinosaurier ska känna igen utan att berätta vem det är och varför ni visar bilden?

/tanten - in under sin mossiga sten igen
 
Vilka personer visar ni bilder på och förutsätter att vi andra dinosaurier ska känna igen utan att berätta vem det är och varför ni visar bilden?

Att jag inte berättade var hela poängen med min bild :). Det väna pojkansiktet jag lade in var nämligen Conchita Wursts alter ego, eller hur vi nu ska beskriva det.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 478
Senast: sthu
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 060
Senast: Thaliaste
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 523
Senast: verser
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp