Kurs Hästens utfodring på SLU

Sv: Kurs Hästens utfodring på SLU

Så märkligt....jag som hade reservplats 14 har inte erbjudits någon plats...men man kanske inte går i ordning??

Jag är noterad i gruppen efteranmälningar vilket väl torde gälla för alla som är efteranmälda så där finns det nog inte fler urvalsgrupper vad jag kan förstå..

Jag har ingen aning faktiskt. Men jag tror att jag hade plats 15, är inte säker..

*knapp*
nån som gått in på hemsidan som kan länka den till mig? alltså där man ska logga in? länken som man fick i brevet kommer jag inte in på. Så jag fattar ingenting.
Men jag har fått lösenord, foderprov och ett brev med en länk där det står att jag fått min första uppgift.

Jag är noterad i gruppen efteranmälningar vilket väl torde gälla för alla som är efteranmälda så där finns det nog inte fler urvalsgrupper vad jag kan förstå..

Det innebär ju att de som står på reservplats och inte gjorde efteranmälning står före dig i kön. Du står i den sista reservkön/urvalsgruppen.

Tack!
Kunde dock inte logga in. Fel användarnamn eller lösenord står det.
Har skrivit exakt som lösenordet står och rätt användarnamn är det också. Får väl prova igen lite senare.

Har ni beställt boken?
Såg att en del var på engelska det tycker jag var svårt. Är urdålig på engelska.
Men men, det här blir nog skoj!

Jo det förstår jag också men eftersom de med högre reservnummerplats än jag och som också efteranmält sig har antagits undrar jag vilket värde reservplatsen man placeras på har...

För mig är det åtminstone obegripligt..

JA har fått mina, men komme rinet in på dom!

HAr mailat men inte fått något svar än på vad jag skall göra.....vill ju inte bli av med plattsen innan den 5 baar för at jag inte kan logga in och göra uppgiften....

Jag kom in!
Och efter att ha försökt logga in ett par dagar så lyckades jag till sist komma in i dag och fullfölja quizzan, ska bli roligt det här.

Vad roligt för Dig!! Hoppas det blir en riktigt bra kurs..

Uppenbarligen har man hoppat över reservplats 14 som jag hade...

Jag fattar inte riktigt det där med att förvara foderprovet i frysen. Eller det förstår jag, men sen när jag ska använda det, måste jag låta det tina upp före eller väger man och kör det i ugnen direkt? Man måste låta det tina före va eftersom man ska dela upp det?
Hoppas boken kommer snart så man kan börja!!

Maila och fråga om dom glömt dig?
Då kanske du kommer med ändå

Ja..jag har faktiskt gjort det..:)
Det kanske helt enkelt är så att jag glömts bort. En förklaring kanske är att det från början blev fel på mitt antagningsbesked- något som sedan ordnades till.

Annars får jag helt enkelt vänta ett år med kursen - men det hade passat så bra nu så man kan alltid hålla tummarna för att jag får en plats och kan sitta med böcker samtidigt som jag fölvakar på alla väntade sex föl..:)

Nu har jag fått svar från SLU att jag var antagen redan för ett par veckor sedan men att någonting blivit fel med adressen, vilket gjort att jag inte nåtts av mail.

Hur som helst får jag plats och kan påbörja allt nu om än lite försenat..

Jättekul!

Hur går det? Fått svar på vad som hänt?

KL

Nu har jag gjort quizzen, men är det bara jag som reagerat på frågorna? tyckte en del var lustigt ställda och är en tolkningsfråga.

Gira

Jo kommit in har jag och kunnat logga in på studentportalen efter lite samtal med IT-supporten, men logga in på Fronter fungerar inte riktigt.
Nu har kursansvarige ordnat med detta under dagen så förhoppningsvis kan jag göra quizzen imorgon.

Foderprovet låg i brevlådan idag så nu var det snabba puckar..:))

Jag brukar vara en sån som reagerar på märkligt ställda frågor så jag har säkert åsikter..:))

Någon som gjort TS-uppgiften? Tycker att jag får väldigt låga värden, men så hade jag *host* problem *host* med glödande prov, trots noggrann bevakning vid mikron.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka