Bukefalos 28 år!

KY utb unghästutbildare

Sv: KY utb unghästutbildare

Hej Gumman!

Jag måste berätta om en sak som jag såg att en yyyyytligt bekant till mig skulle göra!
Hon skulle åka till centralamerika ochjobba som volontär! Hon hade hittat några organisationer på nätet där man fick betala sin resa dit och sedan få boende och mat! Hade inte jag snuvat in mig så i mitt svensson liv hade jag åkt på en gång! Om du vill ha erfarenhet med hästar så kanske det kan vara något? Hitta något ställe ute i världen där du kan jobba med hästar på något sätt? Iof blir det nog svårt att få med Liostra, men hon hade hittat något ställe där hon fick rida på helgerna iaf!

Du kan ju kolla upp om det finns några stipendier att söka eller liknande så att du kan komma iväg?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 526
Ekonomi & Juridik hur har ni alla råd med häst? Jag jobbar heltid men får det ändå inte att gå ihop. Jag har inte 5000 över varje månad som hästen ungefär...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 385
Senast: MayGrace
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 982
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 499
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp