Långtidshyra transport?

Sv: Långtidshyra transport?

Kan tillägga att en del av de läskiga incidenter vi läst om här, handlar inte alls om äldre släp, utan nyare vagnar där man inte ens kommit på idén att det är tid att börja kolla t ex golv. Eftersom det är så nytt, släpet. Dålig kvalité från början, helt enkelt.

Vilket i min bok betyder att om man inte anser att man kan kolla tillräckligt på ett begagnat, bör man inte äga överhuvudtaget. Saker händer både med gamla och nya släp, det är jag som brukare som måste kontrollera inför varje användning.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 256
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: valy
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej! Är det någon som långtidshyrt/leasat en hästbuss? B kortare främst. Vad har det kostad/månad, hur länge har ni hyrt? Från vilken...
Svar
1
· Visningar
525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp