Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
pga att flera haft problem med att kunna logga in på Buke förlänger vi tiden så DL är 2145

fixa gärna röstlista :)
 
Även om jag tycker att qitis röstmotivering är rätt udda så var det ändå en förstaröst med lite att gå på så jag vill inte lägga alltför mycket vikt där. Blir lite nojig över Killaloes röst på qitis också, om det är nåt försök till att ställa sig in. :cautious: Men, samtidigt håller jag ju med och förstår rösten och där fanns det ju nåt att "ta på".

Jag har fått nån tanke om att det borde vara vettigt att det inte blir enbart en-röster idag, eller extremt få två-röster, så eftersom fio dels inte verkar ha koll på att det finns påskgodis och sen har så dålig godissmak att hon har turkiskt peppar som favoritgodis. Och nu kom dessutom misstankar mot någon som går all in på påsken. Bästa godishögtiden näst efter Halloween, så nog måste det vara lite skumt att vara så anti.

Hedinn röstar på fio
 
DL1
qitis röstar på hedinn
cirkus röstar på bollen__
bollen__ röstar på fio
Killaloe röstar därför på qitis
Lobelia röstar på Cirkus
LenaH röstar på Mirtai
carrro_lina röstar på Lobelia
Karamelldrottningen röstar på cirkus
Mirtai röstar på qitis
fio röstar på godisklubban
Hedinn röstar på fio

Cirkus 2
Fio 2
qitis 2

kvar att rösta Godisklubban
 
Alltså, jag måste rösta (så mycket för tidig röst... :banghead: )


Detta är superskumt, det är ju MARSIPAN i äggen, inte mandelmassa! @Mirtai är här så övertygande att hon fick mig att skriva mandelmassa i mitt eget godisinlägg och det tycker jag tyder på en ulv som redan på godisnivå duperar sina motspelare!

LenaH röstar på Mirtai

mandelmassa, schamndelmassa :p du ska ju läsa vad jag menar, inte vad jag skriver :angel:
 
DL1
qitis röstar på hedinn
cirkus röstar på bollen__
bollen__ röstar på fio
Killaloe röstar därför på qitis
Lobelia röstar på Cirkus
LenaH röstar på Mirtai
carrro_lina röstar på Lobelia
Karamelldrottningen röstar på cirkus
Mirtai röstar på qitis
fio röstar på godisklubban
Hedinn röstar på fio

Cirkus 2
Fio 2
qitis 2

kvar att rösta Godisklubban

borde kanske vara tyst, men du har missat lenas röst på mig :)
 
Detta är superskumt, det är ju MARSIPAN i äggen, inte mandelmassa! @Mirtai är här så övertygande att hon fick mig att skriva mandelmassa i mitt eget godisinlägg och det tycker jag tyder på en ulv som redan på godisnivå duperar sina motspelare!
Ja, det är sannerligen skillat att vara så ond och manipulera folk på godisnivå :eek: :D
 
Sarafina var ute och jagade tillsammans med de andra lejonhonorna inför den stora påskfesten, det måste ju finnas ordentligt med kött att smaska på om Påskharen kommer på besök. Eller äter påskharar kött förresten? Kanske borde hon påminna zebrorna om att skaffa fram mycket grönt att äta också? Hmm...
Fullt upptagen av sina funderingar missade Sarafina helt att hon kommit ifrån resten av lejoninnorna. Plötsligt hörde hon ett muller och när hon tittade upp såg hon skräckslaget hur ett stort stenblock rullade nerför en brant slänt rakt emot henne! I sin panik tvärvände hon och sprang tillbaka åt samma håll som hon kommit ifrån. Men hon kunde inte springa fortare än stenblocket... I tystnaden när dammet lagt sig var det enda som hördes ett gällt kacklande skratt uppifrån toppen av branten.

fio var lejoninnan Sarafina (bybo)


Natt-DL kl 08.00
 
Jag är ju heeelt dum i huvudet 🤦🏽‍♀️ Glömde totalt bort att jag är med i leken... och jag antar att det är för sent att rösta nu? 😕

Förlååååt!!
————
@fio, jag undrar lite varför det skulle vara skumt att dyka upp precis innan påsk och heta något med godis? För övrigt har jag varit medlem sedan november, så jag dök inte upp precis nu ;)
Men du har rätt i att jag inte skrivit så mycket, i alla fall inte sedan årsskiftet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 763
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 330
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 925
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 852
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp