Leonberger

Sv: Leonberger

Men åh..... :love:
Ska bli roligt att få se honom stor också - det är så himla kul att se vad det blir av dem i färg och kropp m.m. Speciellt att jämföra rund gullig valp - gänglig vild unghund och så vuxen maffig hund. Fint hus i bakgrunden förresten!!!

Jag vill hålla kvar Fenja som valp eftersom de är så ruskigt söta, men samtidigt är jag ju nyfiken på hur hon kommer att se ut.
Tur man inte har något val i frågan :D

Just nu håller hon mig sällskap vid datorn, efter att ha varit ute och busat en bra stund i morse.

fenja10010.jpg


fenja10030.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 085
Senast: Sedna
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 480
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp