Ligger den rätt här?

dessa ex drog jag för att göra det svårare. Jag har både bil och körkort och är inte rädd för skit :)
För det finns säkert människor med ridstövlar som inte vill få skit på dom och som inte har tillgång till bil.
 
Bra, då bekräftar du min misstanke om att du har svårt för att hålla dig till sanningen, det är bra att ha i åtanke så att jag kan ta dina inlägg med en nypa salt eller ännu hellre undvika dig, jag har svårt för lögnare.
 
vad jag menar med det är att om det är en bit ifrån stallet så kan du ju kanske låna en spade eller liknande, så slipper du åka/gå tillbaka för att plocka upp det.
menade inget illa.
jag är 17 :banana:
 
ja om du kallar det lögnare att se saker ur olika perspektiv så är det bara att beklaga
 
lögn subst. ~en ~er
Ordled: lögn-en
1 medvetet osant påstående vanl. framfört i syfte att vinna ngn orättmätig fördel

lögnare subst. ~n äv. lögnarn, plur. ~, best. plur. lögnarna
Ordled: lögn-ar-en
· lögnaktig person: lustlögnare; han var en ~ och en fähund
Hist.: före 1520; fornsv. lyghnare

Nationalencyklopedins ordbok
---------------

Det är precis vad du själv beskriver att du gjort, hur definierar du sanning och lögn då?

Att se saker från olika perspektiv brukar vanligen innehålla hypoteser om vad som kan/kunde ha inträffa inte osanna påstående om verkliga händelseförlopp.
 
Har intresset för att diskutera om man skall plocka upp skit eller inte försunnit? Är det bara önskan att tvåla till motståndaren kvar? :(
 
Jag är inte varken intresserad av att tvåla till någon eller att i framtiden diskutera uppdiktade problem som framställs som verkliga händelser. Hade någon frågat hur man ska lösa det hypotestiska problemet med att "Fisförnäma egenföretagare som inte vill smutsa ner sina fina stövlar, vägrar ta med sig skydd eller utrustning för att städa undan, samt vägrar åka ut till platsen och ta rätt på skiten efter sig och stöter på en sur gubbe som tokskäller för att hästen skiter i ett sommarstugeområde" ja då hade nog inlägget passat bättre på gnägg och knappast fått ett enda seriöst svar.
 
Jag tycker att du med ditt senaste inlägget faktiskt fortsätter att försöka tvåla till trådskrivaren. Det är mycket möjligt att du har rätt i just DIN personliga tolkning av hur allt gått till men det vet faktiskt inte du heller.

Men vi kan sluta kasta pajer nu för det handlar inte längre om hästskit.
 
det låter bra..
jag hänger inte riktigt med om vad ni snackar om men hoppas att allt fixar sig !
ha en bra dag !!
kram :rofl:
 
Orkade inte läsa hälften utav alla inlägg, och jag kan förstå om du inte orkar det heller.

Tycker att det verkar som om ni båda överreagerade.

han behöver givetvis inte gorma och skrika, och speciellt inte om hästen sket i diket. (jag fattade det så, om jag inte läste fel..) :confused:

Att skriva att du lämnade skiten bara för att trotsa låter inte så moget heller.. :smirk:
och även om du inte bryr dig om ifall du inte får rida där mer, så förstör du ju för andra.. Tyvärr

Själv sparkar jag alltid ner skiten i diket, om jag inte hinner få rumpan dit innan det är dags.

Hur som helst, så som det har regnat nu, så försvinner väl skiten ganska fort... :D
Här har regnat varje dag de sista två veckorna..
 
håller också med dej, sparka ner det i diket så blir nog alla nöjda...
det är ju bra gödsel :bump:
 
jag lämnade inte skiten,jag såg till att det försvann från vägen
 
Var det inte en av stalltjejerna som såg till att skiten sparkades undan, medan du satt med dina fina läderstövlar och tittade på? :smirk: :angel:
 
kackepieksen.gif
 
jo det var dom som sparkade på dom eftersom jag inte ville hoppa av unghästen i onödan eftersom det var första gången han reds ut i skogen
 
Så med andra ord så var det inte du som såg till att skiten försvann, eller sa du åt dem att göra det? :angel:
 
maken till hyckleri har jag aldrig varit med om ...

jag undrar jag var alla ryttare med sadelväskorna fulla med hästskit är?? de kanske sitter i bilen och åker runt i socknen och plockar hästskit med hink och spade! :angel:

det märks att alla ni verkar bo i stan. hästskit, precis som koskit och och diverse annat "bös" finns som en naturlig del av vägen och vägrenen.

bara som en jämförelse: vem har sett en bonde åka tillbaka för att plocka upp koskit, högar av hö eller ränder av havre efter såningsmaskinen? :rofl: :banana: :bump: :banana: :rofl:

naturligtvis bör man försöka ha en positiv inställning till alla andra, men huvudfrågan var faktiskt om hon VAR TVUNGEN att plocka upp.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 499
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 023
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 020
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp