Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow - färgen!!!!!!!![]()
Inte går det undan, men så roligt det är
Ritade ju mycket fram tills för något år sedan. Men nu känns det som att lusten faktiskt kommit tillbaka igen! Tack Lena!
JAG tycker färgerna är ljuvliga!!![]()
Mobilbild. Inte helt nöjd med färgerna, men det var så det blev. Ikväll ska jag nog spinna vidare på nästa bild![]()
Vilken tycker du MINST om? Vill gärna veta, för jag smider planer.....Nu ska jag börja måla hästBörjar med den enda bild som inte kändes som en favorit
(känns bäst så, för då kan jag se hur färgpennorna reagerar osv...) Dagens favoritbild är ändå den med arabhästar, den där det är två huvudbilder och nere till vänster en helkroppsbild. Den hade jag missat förut och ÅH så fint!
Den bilden som är på framsidan av mappenVilken tycker du MINST om? Vill gärna veta, för jag smider planer.....
Nu svarar jag också på detta utan att ha blivit tillfrågadVilken tycker du MINST om? Vill gärna veta, för jag smider planer.....
Den med två huvudbilder och en helkroppsbild till vänster håller jag på medNu ska jag börja måla hästBörjar med den enda bild som inte kändes som en favorit
(känns bäst så, för då kan jag se hur färgpennorna reagerar osv...) Dagens favoritbild är ändå den med arabhästar, den där det är två huvudbilder och nere till vänster en helkroppsbild. Den hade jag missat förut och ÅH så fint!
Men fy fan vad fräckt att packa om det i en ny förpackningBuhuhuhumina pennor som jag hämtade ut idag är helt förstörda - paketet är krachat ordentligt, tom plåtasken är trasig (men någon på Schenker har bemödat sig om att packa OM det trasiga paketet med en NY adresslapp på
- så att det inte syntes förrän jag kom hem och packade upp det
).
Fick åka tillbaka till utlämningsstället med det (4 mil tor) och imorgon ska ordinarie personal och jag skicka tillbaka det. Det innebär att jag får vänta EN HEL VECKA TILL innan mina nya pennor kommer. Det är synd om mig!!
eller hur?!!!Men fy fan vad fräckt att packa om det i en ny förpackningHoppas det går fort för nya pennorna att komma och att dom är hela den här gången
![]()
JAG tycker ljuset är magiskt!!!!!Första avklarad! Definitivt gjort lite misstag här och där, är inte klar med den riktigt. Lite småfix kvar på sina ställen.
Tyvärr så visade sig att jag har kasst ljus på kvällen.
Så färgerna är inte riktigt rättvisa på bilden!![]()
OJ så snyggt du fått till det med alla olika nyanser osv! Sådär vill jag också kunna färglägga! Hur gör du? Speciella pennor? Något speciellt tänk när du väljer färger?Första bilden klar
![]()
Det här är så himla roligt!!! Underbara färger!!! WOW!HUR får jag in bilden direkt i inlägget från FB? Tråkigt att lägga in länkar ju...
Nå, hur som, det blev en bild till färdig idag...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209331508518245&l=6a4ba35fde