Elo har inte haft ett nästan-drev-start mot sig.Vad är skillnaden på Emthe och Elo då?
Borde jag valt Artline istället? Kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elo har inte haft ett nästan-drev-start mot sig.Vad är skillnaden på Emthe och Elo då?
Jag la till i mitt inläggElo har inte haft ett nästan-drev-start mot sig.
Ah, såg det nu.Jag la till i mitt inlägg
Nästan drev start mot Emtherlia låter lite dramatiskt.Elo har inte haft ett nästan-drev-start mot sig.
Okey. Du hade ju rätt om Cirkus och Q. Men jag blir bara lite nojig eftersom det inte bör finnas så mkt info ute i leken och många verkar väldigt säkra på sin sak.Ah, såg det nu.
Alltså hade jag haft en konkret ond att peka på så hade jag pekat. Jag väljer Elo för att hon har flutit med lite och för att jag hoppas att Myrten är god och då vill jag samla rösterna.
Men med Emtherlia så tycker jag att det känns som att Artline s röst kan ha varit ett första försök att rädda Niyama, innan drevet mot q startade.
Svar: Ja.Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar?)
Jsg hade junmissat att det inte bara var rader goda lyan kunde skicka, utan även sior.Okey. Du hade ju rätt om Cirkus och Q. Men jag blir bara lite nojig eftersom det inte bör finnas så mkt info ute i leken och många verkar väldigt säkra på sin sak.
@Emtherlia jag delar faktiskt din magkänsla (även om jag är lite sugen på att rösta @Hedinn för att hon röstade på mig. Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar?)
Jag var inne på Artline redan igår just på grund av att jag tror att man ville dreva mot Niyama i DL2, sen gick det mot qitis istället vilket såklart passade våra lurviga deltagare utmärkt. Därför:
flyingchange röstar på Artline
Du vill inte försöka rädda dig?Jag förstår inte alls kommentarerna om att jag flutit med? Jag har inte varit jätteaktiv, men vad fan ska jag skriva om? Jag har ingen info?visst kan jag ordbajsa men det gör ju ingen skillnad, liksom.
Behöver rösta.
Elo röstar på Habina
Jag tror att Habina var med och startade drevet mot Q.
Sior, alltså i flera? Dom får ju bara skicka 3 paket?Jsg hade junmissat att det inte bara var rader goda lyan kunde skicka, utan även sior.
Jag röstade ju på Elo i förra leken pga detta beteendet. Då var hon bybo. Men hon kan såklart vara ulv nuDu vill inte försöka rädda dig?
Sior, alltså i flera? Dom får ju bara skicka 3 paket
De står iaf i pluralPaketen innehåller spionrader samt sior.