DL 1 21.00
15:39 Blacksmithfarm röstar på cirkus
16.13 Mirtai röstar på Habina
17.17 fio röstar på qitis
17:53 cirkus röstar på
LenaH
18.29 qitis röstar på Fio
18:50 Artline röstar på bollen
19:20 Elo röstar på Artline
19:28 Hedinn röstar på
LenaH
20.10 flyingchange röstar på Blacksmithfarm
20.25 Habina röstar på Mirtai
20.29 Myrten röstar på Hedinn
20:42
LenaH röstar på Hedinn
20.45 Emtherlia röstar på Elo
20:52 bollen_ röstar på flyingchange
21:00 Niyama röstar på Myrten
LenaH bybo
ingen käkas
Jag funderar lite över gårdsgens röstning och tänker att fårulven borde ha lagt sin dolda röst på LenaH igår iom att hon åkte.
Fårulvens öppna röst räknas ju inte så brukar ju vara klassiskt att den läggs som en alibiröst på någon ulvkollega och den dolda läggs på någon som är troligast god ? (De vill ju undvika att rösta på onda siaren)
Huruvida vilken av alla andra öppna röster som faktiskt är från fårulven så kan den ju i princip ligga på vem som helst. Även om jag funderar lite på om den kan ligga på Hedinn så klart -men så behöver inte vara fallet.
Men troligaste för mig är ändå att den dolda kom på LenaH. Hon brukar ju onda sidan vilja ha ut när hon är god ?
@cirkus la första rösten på LenaH igår , så det är klart att man funderar lite på vilken sida hon egentligen spelar. Samtidigt så är det väldigt vanligt att goda röstar ut goda i DL 1
@Hedinn som lägger andra rösten på LenaH är också intressant , ffa som hon sedan också är den enda med två röster på sig.
Men lika där. Det behöver inte betyda något men jag noterar det iaf
Det sista som sticker ut för mig är
@Niyama som knappt deltar alls och ”gör en Q ” dvs röstar i sista sekunden ?
Hoppas hon kommer med och funderar lite mer i tråden för tycker hon är svår att ha en bild av öht och hon brukar alltid märkas ? Hm.
Och som flera redan påpekat så hittar även jag bara två scenarier som kan göra så ingen käkas.
Och lutar också åt att eremiten kan nog vara den som stoppade lynchen. Eftersom den aldrig vet om den annars får chansen.
Lärlingen kan ha valt att skydda sig själv men vad är sannolikheten att den sedan också blir käkvalet?
Så håller det troligast att eremiten är vår hjälte idag