Marknadsföringskurs för uppfödare?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu läser du lite tokigt.

SKK uppfödaren var otrevlig och ville inte sälja (visste inget om mina småhundar)
Labbeuppfödaren ville sälja skit, svart.

Haha, jadu. Ville hon inte sälja så kanske det fanns en god anledning till det som du själv inte inser.

Men allvarligt talat nu. Dina trådar om klagomål kring SKK när du själv inte är ett dugg bättre börjar bli väldigt tröttsamt.
 
Behöver vi verkligen ÄNNU en tråd av @Sesca där hen klagar på SKK?
Kan inte den här tråden slås ihop med någon av de andra?
Ämnet och inläggen är precis som i de andra.
rapportera, eller låt bli att svara. Det var vad jag hade på hjärtat idag.
Jag gillar inte heller alla trådar
 
Ser inte skk som mer än ett paraply som samlar statistik för förening/klubbar under. Jag slipper leta info på 511 olika ställen för att hitta en passande ras för mig.
men där samlar de ju HD för ALLA hundar, så då är jag iafs seriös avseende det.
 
Haha, jadu. Ville hon inte sälja så kanske det fanns en god anledning till det som du själv inte inser.

Men allvarligt talat nu. Dina trådar om klagomål kring SKK när du själv inte är ett dugg bättre börjar bli väldigt tröttsamt.
Hon ville att jag skulle dela hennes inlägg på hela FB för att få gratis marknadsföring och sedan kanske få köpa denna ras (däremot fick jag gärna köpa den andra rasen hon har som börjar gå trögt)
 
Haha, jadu. Ville hon inte sälja så kanske det fanns en god anledning till det som du själv inte inser.

Men allvarligt talat nu. Dina trådar om klagomål kring SKK när du själv inte är ett dugg bättre börjar bli väldigt tröttsamt.
Läs dem inte då, jag tycker faktiskt dina svar är rätt tröttsamma eftersom du inte läser vad jag skriver.
 
Men är det du eller din mamma som säljer hundarna? Verkar jätteveligt?
Det är jag, jag ringer upp de jag vill prata med. Jag har inte behövt sälja in alls, utan det har bara gått via min mamma som råkat säga att jag ska ta valpar. Hon känner hela Sthlm och pratar i telefon 16 timmar om dygnet mu under Corona :)

Väldigt effektiv, men ganska oplanerad marknadsstrategi. Jag har andra planer på marknadsföring. (Iofs också mest word of mouth, men inte nödvändigtvis mamma)
 
Det är jag, jag ringer upp de jag vill prata med. Jag har inte behövt sälja in alls, utan det har bara gått via min mamma som råkat säga att jag ska ta valpar. Hon känner hela Sthlm och pratar i telefon 16 timmar om dygnet mu under Corona :)

Väldigt effektiv, men ganska oplanerad marknadsstrategi. Jag har andra planer på marknadsföring. (Iofs också mest word of mouth, men inte nödvändigtvis mamma)
Men då är du inte så gammal gissar jag (under 18?)? Varför annars använda sin mamma för seriös hundavel?
 
Men då är du inte så gammal gissar jag (under 18?)? Varför annars använda sin mamma för seriös hundavel?
För att hon pratar så mycket :)
Det var faktiskt inte planerat. Hon bara berättade för sina väninnor att jag skulle få Cavapoovalpar så hade jag 10 köpare som jag dessutom kände till.

Visst, jag skulle kunna vara generösare med mitt telefonnummer så folk inte ringde mamma för att få tag på mig, men hon blir ju bara glad när det ringer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det finns en uppfödare (Shetland Sheepdog) jag är mycket intresserad av och skulle vilja ta kontakt med. Jag hittade henne på...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: nordingran
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har sen länge haft ett intresse att vilja bli uppfödare, men känner nu att jag vill öka min kunskap och se vad ni som kanske...
2
Svar
24
· Visningar
2 471
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 249
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Vår älskade hund Zorro, långhårig Schäfer kille född den 24/5-2015. Du kom in i vårat liv, igenom att vi hittade dig via en annons på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 356
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp